Σκοπός της καμπάνιας είναι να αναδείξει ακόμη περισσότερο τα ελληνικά νησιά που αναδείχθηκαν και βρέθηκαν μεταξύ των κορυφαίων, σύμφωνα με την έρευνα European Islands trivago Reputation Ranking 2016.
Στο πλαίσιο αυτό, η trivago συνεργάστηκε με τους τοπικούς φορείς κάθε προορισμού, συνέταξε άρθρα-αφιερώματα για το κάθε νησί και παράλληλα, ενώνοντας τις δυνάμεις της με κάποια από τα καλύτερα ξενοδοχεία ανά προορισμό, θα δώσει τη δυνατότητα σε κάποιους τυχερούς να επισκεφθούν τα νησιά και να βιώσουν από κοντά την υψηλή ποιότητα διαμονής, η οποία έκανε κάθε προορισμό να ξεχωρίσει.
Κάθε μια από τις πέντε βδομάδες θα είναι αφιερωμένη σε συγκεκριμένο προορισμό αναδεικνύοντας τις τοπικές ομορφιές, αλλά και δωρίζοντας τη διαμονή σε ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία του νησιού.
Η επιλογή του ονόματος της καμπάνιας:
Stay: Διαμονή σε κορυφαία ξενοδοχεία των ελληνικών νησιών
And
Sea: Ταξίδι με προορισμό το κύμα. Οι επισκέπτες θα δουν τα καλύτερα σημεία κάθε νησιού και θα ανακαλύψουν όλες τις πτυχές του.
Τι θα ακολουθήσει τις επόμενες πέντε εβδομάδες:
- μια σειρά από κείμενα που θα εμπνεύσουν τους αναγνώστες του room5.trivago.gr – ένας οδηγός για κάθε νησί
- συμβουλές από τους τοπικούς φορείς για τα κρυμμένα μυστικά του κάθε νησιού
- ένας διαγωνισμός κάθε εβδομάδα για να κερδίσεις τη διαμονή σου σε ένα κορυφαίο ξενοδοχείο στα νησιά αυτά
Η πρώτη εβδομάδα είναι αφιερωμένη στην Αστυπάλαια, η οποία ήταν και ο κορυφαίος προορισμός από τους ελληνικούς. Τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες θα ακολουθήσει ανάλογο υλικό από νησιά που αναδείχθηκαν μεταξύ των καλύτερων.
Τα κείμενα για την Αστυπάλαια μπορείτε να τα βρείτε εδώ:
Αστυπάλαια: 10 μοναδικές εμπειρίες στο νησί – πεταλούδα
Διαγωνισμός «StayAndSea» στην Αστυπάλαια
Η καμπάνια ξεκίνησε τη Δευτέρα 20 Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στις 24 Ιουλίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr