Για το λόγο αυτό, η ΕΞΘ συμμετείχε με αυξημένο ενδιαφέρον στη "Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM TOP RESA 2014", που διεξήχθη στο Παρίσι, από τις 23 έως τις 26 Σεπτεμβρίου, και είχε σημαντικές επαφές με τουριστικούς φορείς και επαγγελματίες, ώστε να ενισχύσει την απήχησή της στους Γάλλους τουρίστες, οι οποίοι ως γνωστόν είναι ποιοτικοί και πιστοί στις επιλογές τους.
Η ΕΞΘ συμμετείχε ως συν-εκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ. Αν και πήρε για πρώτη φορά μέρος στη συγκεκριμένη διοργάνωση που αποτελεί μια από τις κορυφαίες της χώρας σε επαγγελματικό επίπεδο, όλοι οι συμμετέχοντες είχαν ακούσει για τη Θεσσαλονίκη και θέλησαν να ενισχύσουν την πληροφόρησή τους γύρω από τις δυνατότητες που προσφέρει η πόλη στον τουρισμό.
Οι τομείς που απασχόλησαν τις συναντήσεις της ΕΞΘ ήταν κύρια η προώθηση του city break, αλλά και ο θεματικός τουρισμός με έμφαση στη γαστρονομία και τον πολιτισμό, ο θρησκευτικός και ο συνεδριακός τουρισμός. Η ΕΞΘ στοχεύει στους Γάλλους τουρίστες και τους εντάσσει σε μια γενικότερη προσπάθεια που έχει ξεκινήσει, αναβάθμισης του πελατειακού προφίλ της Θεσσαλονίκης, με επισκέπτες ανώτερου οικονομικού επιπέδου.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η φήμη της Αμφίπολης έχει εξαπλωθεί σε ολόκληρη τη Γαλλία, καθώς οι Γάλλοι είναι λάτρεις του ελληνικού πολιτισμού και της τέχνης. Το ενδιαφέρον τους για τις ανασκαφές ήταν έκδηλο και με αγωνία περιμένουν τις ανακοινώσεις, ευελπιστώντας σύντομα να έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το χώρο και να θαυμάσουν από κοντά το αρχαίο μνημείο.
Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κυρία Ευδοκία Τσατσούρη, με την πολύτιμη συμβολή και παρουσία της γαλλόφωνης ξεναγού κυρίας Ειρήνης Κομποχόλη, από το Σύνδεσμο Ξεναγών Θεσσαλονίκης.
Στόχος είναι να ενταχθεί η Θεσσαλονίκη στα τουριστικά πακέτα των Γάλλων σε συνδυασμό και με τη Χαλκιδική. Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΞΘ θα φιλοξενήσει στη Θεσσαλονίκη από τις 2 έως τις 5 Οκτωβρίου 2014 ένα γκρουπ τουριστικών πρακτόρων και tour operators της Γαλλίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr