Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
«Χρησιμοποιώντας τις καλύτερες τεχνολογικές εφαρμογές, το discovergreece.com κάνει πολύ περισσότερα από το να προβάλλει το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Δημιουργεί μια παγκόσμια κοινότητα υποστηρικτών του ελληνικού τουρισμού. Μια κοινότητα που θα μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο και θα συμβάλει σε νέα ρεκόρ θετικών αποτελεσμάτων για τον τουρισμό της χώρας μας», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Μarketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία», προκειμένου να παρουσιαστεί σε παγκόσμια πρώτη το website.
ΣΕΤΕ: Μόνο 1 δισεκ. τα έσοδα του τουρισμού από τις μεγάλες επιχειρήσεις
Το Portal αυτό σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Marketing Greece, και πρόεδρο του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη, έχει στόχο τη στήριξη, κυρίως, της μικρομεσαίας τουριστικής επιχείρησης. «Είναι λαϊκή υπόθεση ο τουρισμός. Μόνο 1δισεκ. από τα 12 δισεκ. των εισπράξεων προήλθε από μεγάλες επιχειρήσεις. Τα υπόλοιπα πήγαν στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου» τόνισε ο κ. Ανδρεάδης για να τεκμηριώσει το γεγονός ότι οι δράσεις το marketing Greece αφορούν κυρίως τους μικρούς επαγγελματίες του χώρου που έχουν δυσκολία πρόσβασης σε μεγάλες δαπάνες προβολής.
Μάλιστα ο κ. Ανδρεάδης τόνισε ότι με το 1,5 εκ επένδυσης του marketing Greece θα υπάρξουν σε ετήσια βάση 100 εκ υπεραξίες, που μπορούν να διαχυθούν σε όλο το φάσμα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Προβληματισμός για την κρίση στις αναδυόμενες
Τόσο το νέο website όσο και συνολικά οι δράσεις του Marketing Greece στοχεύουν να αυξήσουν τη διείσδυση στις παραδοσιακές αγορές της Ε.Ε. (Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία κλπ) αλλά και στις αναδυόμενες, δηλαδή Κίνα, Ρωσία, Ουκρανία και Τουρκία. Μάλιστα μέσα από τη συνολική προβολή προορισμών και θεματικών εμπειριών στην Ελλάδα, η ηγεσία του ΣΕΤΕ προσπαθεί να ανατρέψει τις αρνητικές επιπτώσεις από την κρίση στις αναδυόμενες αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι στελέχη του κλάδου κάνουν λόγο για σημαντικές επιπτώσεις στη ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς τη νέα χρονιά, λόγω της υποτίμησης σε σχέση με το ευρώ του ρουβλίου (-20%) και της τουρκικής λίρας (-40%). Εκτιμήσεις κάνουν λόγο για απώλεια 100.000 επισκεπτών από την Ουκρανία, λόγω της αστάθειας εκεί, 120.000 από την Τουρκία (φέτος ήλθαν πάνω από 800.000) ενώ σταθερή αναμένεται η ζήτηση στη Ρωσία. Εκεί το μεγάλο πρόβλημα είναι η αδυναμία κάλυψης ανάγκης για περισσότερα luxury reosrts, κάτι άλλωστε που αποτελεί κι μια από τις βασικές παθογένειες του ελληνικού τουριστικού hardware…
Γιώργος Αλεξάκης