Όπως είπε η κ. Κεφαλογιάννη την επόμενη εβδομάδα στην Κωνσταντινούπολη, θα πραγματοποιηθεί μια σημαντική παρουσίαση του ελληνικού τουρισμού, με έμφαση στο city break, ενώ, όπως έκανε γνωστό, θα υπάρξει η δυνατότητα διμερών συναντήσεων, μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού των δύο χωρών,αλλά και μεταξύ επιχειρηματιών του κλάδου.
"Η Θεσσαλονίκη σε αυτή τη συνάντηση, θα έχει τη θέση που της αναλογεί. Η τουρκική αγορά έχει όλες τις δυνατότητες να αναπτυχθεί περαιτέρω και στο city break. Η απόφαση μας για την ίδρυση γραφείου ΕΟΤ στην Κωνσταντινούπολη, δημιουργεί το κατάλληλο έδαφος για να πετύχουμε τους στόχους μας", είπε η υπουργός.
Αναφερόμενη στα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η Θεσσαλονίκη, με στόχο να καταστεί σημαντικός προορισμός city break, είπε ότι η πόλη διαθέτει ισχυρό brand name που, όπως υπογράμμισε, κάλλιστα μπορεί να την καταστήσει πόλο έλξης για μεγάλες τουριστικές αγορές, ενώ με ιδιαίτερη ευκολία οι ξένοι επισκέπτες μπορεί να έρθουν στην πόλη για ένα Σαββατοκύριακο ή για επισκέψεις στην ευρύτερη περιφέρεια.
"Σε αυτόν το φιλόδοξο στόχο που θέτουμε, χρειάζεται η συστράτευση όλων. Υπουργείου Τουρισμού, Περιφέρειες, Δήμοι, ιδιωτικός τομέας, όλοι μαζί να αποκτήσουμε κοινό βηματισμό για να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους μας", επισήμανε.
Θετικό πρόσημο στη φετινή χρονιά
Στο μεταξύ, αναφερόμενη στη φετινή χρονιά η κ. Κεφαλογιάννη είπε ότι κλείνει με θετικό πρόσημο, χαρακτήρισε τον τουρισμό "δυναμικό κλάδο που μπορεί να προσφέρει τεράστια οφέλη σε όλο το φάσμα της οικονομίας" και υπογράμμισε ότι απαιτείται συλλογική προσπάθεια για περαιτέρω αύξηση του τουριστικού ρεύματος και το 2014.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην παρουσία της Ρωσίας στη φετινή Philoxenia τονίζοντας ότι, μετά από πολλά χρόνια απουσίας, το ρωσικό περίπτερο σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στις τουριστικές σχέσεις των δύο χωρών, ανοίγει σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες και ενισχύει τις ελληνορωσικές σχέσεις.
Η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε ακόμα, ότι το υπουργείο Τουρισμού αναπτύσσει τις δράσεις του, «επενδύοντας» στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, που στηρίζεται, όπως επισήμανε, στις νομοθετικές μεταρρυθμίσεις (Ν.4179/13), στο χωροταξικό του τουρισμού, στο νέο ΕΣΠΑ και στη στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.
Η Έκθεση
Η 29η Philoxenia, η πρώτη που διοργανώνεται από την ενοποιημένη εταιρεία (ΔΕΘ -Helexpo) είναι -παρά την οικονομική κρίση- μεγαλύτερη κατά 10% σε σχέση με πέρυσι, από άποψη στεγασμένων χώρων, ενώ φιλοξενεί 235 εκθέτες (150 άμεσους και 85 έμμεσους) και σημαντικές εθνικές συμμετοχές, όπως αυτές της Ρωσίας, της Τουρκίας και της Αργεντινής. Στην έκθεση θα βρεθούν περίπου 100 προσκεκλημένοι αγοραστές (hosted buyers) από 35 χώρες, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν πάνω από 1.050 ραντεβού με εκθέτες, ενώ και μεμονωμένες επιχειρηματικές αποστολές θα επισκεφθούν για τον ίδιο σκοπό στη Θεσσαλονίκη.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και από τις αραβικές αγορές, γεγονός που αποτυπώνεται και στην παρουσία της Qatar Airways, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατανομή των εκθετών και των hosted buyers, από άποψη κλάδου στον οποίο δραστηριοποιούνται. Το 39% είναι διοργανωτές εκδηλώσεων, το 34% τουριστικοί πράκτορες, το 30% ταξιδιωτικά γραφεία χονδρικής (wholesaler) και το 29% ταξιδιωτικά γραφεία λιανικής (retailer).
Η έκθεση θα είναι ανοιχτή και για το κοινό το Σάββατο από τις 3 μέχρι τις 6 και την Κυριακή μεταξύ 11.00-18.00, με εισιτήριο εισόδου 5 ευρώ. Την Παρασκευή ,θα είναι ανοιχτή μόνο για τους εμπορικούς επισκέπτες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr