Σημειώνεται ότι ότι ο Σύνδεσμος αναζητεί να διασφαλίσει τους αναγκαίους πόρους για τη στήριξη των προγραμμάτων αυτών επικοινωνίας, καθώς η απουσία κρατικής χρηματοδότησης, αλλά και η διστακτικότητα πολλών επιχειρήσεων λόγω συνολικής κρίσης να εισφέρουν, δημιουργεί δυσκολίες.
"Προκειμένου να υλοποιηθεί όμως, το σχέδιο Μάρκετινγκ στο σύνολό του και να επιτευχθεί ο στόχος της προσέλκυσης 500.000 επιπλέον επισκεπτών ετησίως, χρειάζονται επιπλέον πόροι και γι αυτό η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων συνεχίζεται" τονίζει με νόημα ο ΣΕΤΕ στέλνοντας το μήνυμα στα μέλη του.
Για αυτό όσοι ανταποκρίνονται χαίρουν ευσήμων...."Με μεγάλη χαρά ο ΣΕΤΕ καλωσορίζει δύο νέους συμμάχους στο μεγάλο πεδίο συνεργειών μεταξύ του τουρισμού και του κλάδου τροφίμων και ποτών.
Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι σε μία δύσκολη εποχή, αναδεικνύονται επιχειρήσεις που εντοπίζουν στρατηγικό ενδιαφέρον στις συμμαχίες και συμβάλλουν ουσιαστικά στην προσπάθεια για αναβάθμιση της τουριστικής εμπειρίας της χώρας μας, προσελκύοντας επιπλέον τουρίστες, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και ενισχύοντας, τελικά, το σύνολο της ελληνικής οικονομίας" τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ.
Η α΄ φάση του έργου που περιλαμβάνει την χαρτογράφηση και την καταγραφή του γαστρονομικού πλούτου της Ελλάδας έχει ήδη ξεκινήσει χάρη στην αρωγή των ιδιωτικών επιχειρήσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr