Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες προτιμούν να κάνουν με αυτόν τον τρόπο τα ψώνια τους, όπως δείχνουν τα στοιχεία του τελευταίου εξαμήνου.
Η μεγαλύτερη αύξηση του διαδικτυακού τζίρου εντοπίζεται στην ηλικιακή ομάδα 45 έως 54 ετών.
Οι καταναλωτές επισημαίνουν ότι μέσω διαδικτύου μπορούν να εντοπίσουν τις χαμηλότερες τιμές, αφού μπορούν να προχωρήσουν σε άμεση σύγκρισή τους ανάμεσα στα καταστήματα, ενώ στα υπέρ βάζουν και την εξοικονόμηση χρόνου.
Επίσης, η διαδικασία τους φαίνεται πιο απλή, η γκάμα των προϊόντων ευρύτερη, ενώ τους δίνεται και η δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές όλο το 24ωρο.
Όλο και περισσότεροι και… μεγαλύτεροι «οπαδοί»
Δεν είναι τυχαίο ότι η συγκεκριμένη τάση δεν εντοπίζεται μόνο σε περίοδο εκπτώσεων και προσφορών, αλλά όλο τον χρόνο, αφού το τελευταίο εξάμηνο τα στοιχεία δείχνουν ότι το 68% των καταναλωτών ψωνίζει διαδικτυακά.
Οι νέοι ηγούνται της τάσης, αλλά και οι μεγαλύτεροι αποκτούν μεγαλύτερη ευχέρεια στα διαδικτυακά ψώνια χρόνο με τον χρόνο.
Σύμφωνα με έρευνες, καταγράφεται αύξηση 23% όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές στις ηλικίες 35-44 ετών και κατά 29% στις ηλικίες 45-54 ετών.
Οι συνηθέστερες διαδικτυακές αγορές αφορούν ρούχα, είδη σπιτιού, καλλυντικά και αξεσουάρ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr