Οι έμποροι αναμένουν τόνωση της αγοραστικής διάθεσης του καταναλωτικού κοινού ελπίζοντας και σε μια καλή εμπορική κίνηση που θα συνεχιστεί όλο τον μήνα Δεκέμβριου και με τις αγορές των γιορτών.
Ήδη από την χθες Παρασκευή 29 Νοεμβρίου (Black Friday) τα εμπορικά καταστήματα βρίσκονται σε θέση «μάχης» με εκπτωτικές προσφορές και οι καταναλωτές αναζητούν οικονομικά συμφέρουσες, έξυπνες και ασφαλείς αγορές.
Στην αιχμή των προσφορών βρίσκονται τα προϊόντα τεχνολογίας με τις αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών να πρωτοστατούν στις προωθητικές δράσεις προσφέροντας στους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, ευέλικτες λύσεις πληρωμής.
Εκπτώσεις τύπου Black Friday πραγματοποιούν, μεταξύ άλλων, όλες οι μεγάλες αλυσίδες οικιακών συσκευών, εταιρείες καλλυντικών, αθλητικών ειδών, επίπλων, ειδών σπιτιού, ένδυσης υπόδησης, εποχιακών ειδών αλλά και σούπερ μάρκετ.
Την ίδια ώρα εντείνονται οι έλεγχοι στην αγορά με κύριο στόχο την προστασία των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, επισκέφτηκε καταστήματα στην οδό Ερμού, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου, Σωτήρη Αναγνωστόπουλο και τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρο Καφούνη.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, ανέφερε πως αυτή την περίοδο πραγματοποιούνται εκτεταμένοι έλεγχοι με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων, για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των παραπλανητικών εκπτώσεων, το οποίο δεν πρόκειται να γίνει ανεκτό. Άλλωστε εχθές επιβλήθηκε πρόστιμο 2.200.000 σε καταστήματα για παραπλανητικές εκπτώσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr