Ειδικότερα, η νέα έρευνα «CX Stories» της Focus Bari έδειξε ότι:
Η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι συμφιλιωμένοι με την τεχνολογία και τη χρησιμοποιούν για να βελτιστοποιούν την εμπειρία τους ως πελάτες. Παράλληλα, διαβάζουν και κάνουν κριτικές τόσο για προϊόντα όσο και για υπηρεσίες. Ωστόσο, όπως φαίνεται από το παρακάτω γράφημα μόνο 2 στους 5 Έλληνες δηλώνουν απολύτως άνετοι και εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.
Συνεχίζοντας, η έρευνα σημειώνει ότι σημαντική αναλογία των καταναλωτών δίνει αξιολόγηση με δική τους πρωτοβουλία, ενώ πολλοί επιλέγουν να μοιραστούν τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές τους εμπειρίες με τον περίγυρο.
Το τελευταίο εξάμηνο, οι καταναλωτές βίωσαν θετικές αλλά και αρνητικές εμπειρίες, τις οποίες περιέγραψαν σε μεγάλη ποικιλία κλάδων.
Τέλος, η Focus Bari, σημειώνει ότι η εμπειρία του Πελάτη ορίζεται από το συναίσθημα με το οποίο φεύγει ο πελάτης μετά από μια επαφή μαζί μας σε οποιοδήποτε touchpoint και είναι καθοριστικό για τις μελλοντικές τους επιλογές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr