Ειδικότερα, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, παρά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων το 2022, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι online αγορές συνέχισαν να παρουσιάζουν άνοδο.
Οι καταναλωτικές συνήθειες φαίνεται πως έχουν αλλάξει, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Skroutz, το 2022 πραγματοποιήθηκαν 7,1 εκατ. παραγγελίες από το Skroutz Marketplace, καταγράφοντας αύξηση ύψους 61,48% σε σύγκριση με το 2021.
Παράλληλα, από το σύνολο των online αγορών το 2022, το 88,93% υλοποιήθηκε από επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Σχετικά με τα συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz Marketplace, ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 13.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,86% σε σχέση με το 2021, ενώ τα διαθέσιμα προϊόντα στο Marketplace κατέγραψαν αύξηση 35,05%.
Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αναζήτησαν οι καταναλωτές στο Skroutz το 2022 είναι:
- Κινητά Τηλέφωνα
- Sneakers
- Αθλητικά Παπούτσια
- Smartwatches
- Θήκες Κινητών
- Τηλεοράσεις
- Ανδρικά Μπουφάν
- Γυναικείες Τσάντες
- Laptops
- Bluetooth Handsfree
Ποιες κατηγορίες παρουσίασαν άνοδο και ποιες πτώση
Παράλληλα, κάποιες από τις κατηγορίες των προϊόντων που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις το 2022 είναι τα «αξεσουάρ γυμναστικής», τα «WII games» και τα «εργαλεία περιποίησης νυχιών».
Στον αντίποδα, κατηγορίες όπως «Παντελόνια Σκι & Snowboard», «Μπασκετικά Παπούτσια» και «Παιδικά Ποδοσφαιρικά Παπούτσια», παρουσίασαν από τις υψηλότερες αυξήσεις σε αναζητήσεις, δείχνοντας πως η αναζήτηση ρούχων και ενδυμάτων μέσα από την πλατφόρμα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, μεγάλη ανταπόκριση έχουν και τα αυτόματα σημεία παραλαβής Skroutz Points, τα οποία ξεπερνούν τα 600 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr