«Η Black Friday και Cyber Monday του 2021 θα είναι αναμφίβολα από τα ετήσια market events για περαιτέρω έρευνα. Με πολλές επιχειρήσεις της παραγωγής και του εμπορίου να αισθάνονται τις επιπτώσεις από τα lockdown της πανδημίας, το πιο δημοφιλές τριήμερο για ψώνια του έτους είχε ανάμεικτα συναισθήματα στα καταστήματα λιανικού εμπορίου της Αττικής», ανέφερε ο κ. Κορκίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Ωστόσο, όπως σημείωσε, για άλλη μια φορά, επιβεβαιώθηκε πως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της φυσικής αγοραστικής κίνησης συγκέντρωσαν τα καταστήματα με επώνυμα προϊόντα, καθώς επίσης τα πολυκαταστήματα, τα mall και το εμπορικό κέντρο της Αθήνας σε σύγκριση με αυτά των περιφερειακών αγορών.
Όσο για τις ψηφιακές αγορές, τα αποτελέσματα αναμένονται να συμπληρωθούν με τις πωλήσεις της Cyber Monday, αφού δύσκολα διαχωρίζονται από αυτές τις Black Friday.
Στο 85% του 2019
Σύμφωνα με τον ίδιο, συγκρίνοντας τις φετινές διαδικτυακές προκρατήσεις και προαγορές, τα στοιχεία κινούνται στο 85% των πωλήσεων του 2019, αλλά δείχνουν αυξημένο τζίρο από τα επίπεδα του 2020 για τα e-shops, που σημειωτέον πέρυσι τον Νοέμβριο αποτελούσαν τη μοναδική επιλογή των καταναλωτών.
Σε κάθε περίπτωση, τα ποσοστά των εκπτώσεων δεν ήταν το ίδιο υψηλά όπως άλλες χρονιές, λόγω των ανατιμήσεων, του μειωμένου στοκ και του κόστους αντικατάστασης.
«Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως ο τζίρος της φετινής εκπτωτικής περιόδου Black Friday - Cyber Monday θα ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ και τα 3 εκατ. πωλήσεις, αφού η αύξηση της φετινής κίνησης δικαιολογείται απόλυτα από τη λειτουργία του συνόλου της αγοράς και των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου. Σαφώς, κερδισμένα θα είναι φέτος τα φυσικά εμπορικά καταστήματα που μπόρεσαν να λειτουργήσουν σε μία ανοιχτή αγορά, ενώ τα e-shops θα διατηρήσουν την ανοδική δυναμική τους σε μια "Phygital" λειτουργία της αγοράς», κατέληξε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr