Επόμενο βήμα είναι η επαναφορά της δυνατότητας για φυσική παρουσία των πελατών με ραντεβού, στις 18 του μήνα, εφόσον όλα πάνε καλά στο επιδημιολογικό πεδίο.
Η επαναφορά πάντως έστω και αυτής της μορφής επικοινωνίας με τους πελάτες είναι ζωτική για πολλές επιχειρήσεις καθώς προς ώρας μετρούν μόνο απώλειες. Από τη μια λόγω των απαγορευτικών και τη φύση των εμπορευμάτων που έχουν δεν κατάφεραν έστω με την «παράδοση εκτός» να μαζέψουν ένα ανεκτό κομμάτι τζίρου, κι από την άλλη είτε έχουν αφήσει ανοικτά υπόλοιπα σε προμηθευτές είτε «φόρτωσαν» κάποια ράφια ήδη από τον Οκτώβρη για τις γιορτές αλλά λόγω των περιοριστικών μέτρων δεν τα πούλησαν και τώρα δεν μπορούν να τα καλύψουν. Είναι μάλιστα προφανές ότι οι προμηθευτές έχουν μεγάλο πρόβλημα και ειδικά σε κλάδους όπως το ρούχο αντιμετωπίζουν θέμα επιβίωσης. Να σημειωθεί ότι όπως αναφέρουν επαγγελματίες του χώρου βιοτεχνίες με αναφορά σε μικρά μαγαζιά ειδικά της περιφέρειας είναι στο «μάτι» του κυκλώνα. Κι αυτές συνήθως είναι στη Β. Ελλάδα που έχει πληγεί και στο υγειονομικό πεδίο.
Στο φόντο αυτό και με το φάσμα της καταστροφής για πολλούς ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κ Παναγιώτης Σταμπουλίδης έχει προαναγγείλει την επιστροφή της «παράδοσης εκτός» από την ερχόμενη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου με μια νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση που είναι υπό σύνταξη. Μάλιστα η οριστικοποίηση της ΚΥΑ θα γίνει την Παρασκευή για να δοθεί στη συνέχεια στη δημοσιότητα ως κυβερνητική απόφαση με εφαρμογή από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2011.
Εν τω μεταξύ επιχειρήσεις που είχαν παραγγελίες με την υπηρεσία Click away τις ημέρες της απαγόρευσης προσπαθούν να στείλουν στο σπίτι τις παραγγελίες των καταναλωτών. Η αλυσίδα Public και το Media Markt του Ομίλου Πάνου Γερμανού παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλάβουν τα προϊόντα τους, χωρίς καμία χρέωση, στη διεύθυνση που επιθυμούν σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Μάλιστα, όχι μόνο αναλαμβάνει την άμεση παράδοση των προϊόντων σε όλη την Ελλάδα, στη διεύθυνση που θα επιλέξουν οι πελάτες, αλλά αναλαμβάνει το ίδιο όλα τα κόστη, ώστε η αποστολή της παραγγελίας να γίνει εντελώς δωρεάν.
Ήδη, η εταιρεία βρίσκεται σε επικοινωνία προσωπικά με τους καταναλωτές που είχαν παραγγείλει μέσω click away, προκειμένου να τους ενημερώσει αλλά και να οργανώσει την παράδοση των προϊόντων μέσα στις επόμενες ημέρες. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η Media markt που αναλαμβάνει το κόστος μεταφοράς των παραγγελιών παράδοσης των προϊόντων στο σπίτι.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr