Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Κοινή ήταν η διαπίστωση κατά τη διάρκεια του webinar, πως οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν θετικές προοπτικές στην Ιαπωνία, χάρη στο μέγεθος της αγοράς, τη βελτίωση του θεσμικού καθεστώτος και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων τους, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την εντυπωσιακή πρόοδο που παρατηρείται στις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ των δύο χωρών.
Τα βασικά συμπεράσματα του webinar ήταν τα εξής:
Η Εντεταλμένη Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece, κα. Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, ανέφερε πως: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ανταπόκριση και τις συμμετοχές που είχαμε στο webinar “Doing Business in Japan” που έγινε σήμερα. Πάνω από 190 εκπρόσωποι επιχειρήσεων και φορέων έλαβαν χρήσιμες πληροφορίες για την ιαπωνική αγορά, η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική για τα ελληνικά προϊόντα. Ως πύλη εισόδου σε έναν οικονομικό χώρο 500 εκ. καταναλωτών ευρύτερα στην Ασία, είναι για εμάς χώρα-στόχος. Η Ελλάδα, ως ανερχόμενη δύναμη στο διεθνές branding, αξίζει να κεφαλαιοποιήσει τον πολιτισμό της και να συνδυάσει την Υγεία και την ευεξία, με την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της για διείσδυση στην αγορά της Ιαπωνίας αλλά και παγκοσμίως».
Ο Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ, Προϊστάμενος Γραφείου ΟΕΥ Τόκιο, κος Αθανάσιος Καραπέτσας, επεσήμανε στην ομιλία του, πως η Ιαπωνία αποτελεί μια αγορά με μεγάλες δυνατότητες, καθώς είναι η τρίτη σε μέγεθος οικονομία, με 126 εκατομμύρια κατοίκους υψηλού εισοδήματος. «Οι εξαγωγές μας τα τελευταία χρόνια αυξάνονται ραγδαία, κυρίως λόγω των καπνών, των φαρμακευτικών προϊόντων και των πετρελαιοειδών. Όμως, μετά τη σύναψη της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής Σχέσης Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ιαπωνίας, διαμορφώνονται πλέον πολύ ευνοϊκές συνθήκες και για άλλους κλάδους. Στο σημερινό Webinar επιλέξαμε να απευθυνθούμε στις επιχειρήσεις τροφίμων, ποτών και καλλυντικών, αφενός γιατί είναι μεταξύ των πλέον ανταγωνιστικών κλάδων της χώρας μας και αφετέρου επειδή για τα προϊόντα αυτά, η Ιαπωνία είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές. Βέβαια η είσοδος στην αγορά της Ιαπωνίας προϋποθέτει μεθοδική και επίμονη προσπάθεια. Πράγματι, οι Ιάπωνες καθυστερούν να λάβουν αποφάσεις, καθώς δεν αναζητούν ευκαιρίες, αλλά επιδιώκουν σταθερές μακροχρόνιες συνεργασίες. Ασφαλώς το Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο θα συνδράμει τις προσπάθειες των επιχειρήσεών μας», επεσήμανε ο κ. Καραπέτσας.
Ο κύκλος ψηφιακής ενημέρωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων για στρατηγικές αγορές Doing Business in…– COVID 19 Challenges and Opportunities, ξεκίνησε τον Ιούνιο με τρία webinars για την αγορά των ΗΠΑ, συνεχίσθηκε με την αγορά της Γερμανίας και της Νοτίου Κορέας και τώρα της Ιαπωνίας, και έχει μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή από τις ελληνικές εταιρίες.
Το επόμενο webinar εστιάζει στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας και θα λάβει χώρα στις 16 Δεκεμβρίου 2020.