Ήδη μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου ενισχύουν το ψηφιακό τους τμήμα κι αυτό ισχύει πέρα από τα σούπερ μάρκετ και πάει π.χ σε είδη, όπως τα αθλητικά είδη ή οι συσκευές ηλεκτρικών ειδών. Ήδη ο επικεφαλής του ομίλου Fourlis, Βασίλης Φουρλής, στο Webinar που πραγματοποίησε η Endeavor Greece με θέμα «Η ηγεσία σε καιρούς κρίσης» τόνισε ότι με δεδομένο ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις απέκτησαν διείσδυση στο καταναλωτικό κοινό, σχεδιάζει να αναπτύξει το pick up μοντέλο, όπου η παραγγελία θα γίνεται ηλεκτρονικά και ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να παραλάβει τις αγορές του από την πόρτα των καταστημάτων της Intersport.
Παράλληλα και οι παραγωγοί, με την κεκτημένη ταχύτητα που αναπτύσσεται, προσπαθούν να παρακάμψουν μεσάζοντες και να έλθουν σε απευθείας επαφή με τον καταναλωτή. Ενδεικτική είναι η ηλεκτρονική πλατφόρμα, που έφτιαξε η Γρ. Σαράντης. Το e-shop scarletbeauty.gr έχει στόχο, όπως αναφέρεται, να κάνει «τις πιο πολυτελείς μάρκες καλλυντικών προσιτές για κάθε καταναλωτή, δίνοντάς του την ευκαιρία να εξερευνήσει τον κόσμο της ομορφιάς χωρίς περιορισμούς». Το scarletbeauty μάλιστα προσφέρει ειδικές προσφορές σε γνωστά brands όπως Estee Lauder, Clinique, Mac, La Mer, Tom Ford, Cartier, Bobbi Brown, Jo Malone London και άλλα.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr