Την εβδομάδα 24/2 με 1/3 (εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα) σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (Ταχυκίνητα και είδη bazaar) κατά 35,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή την εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα (4/3/2019- 10/3/2019).
Ωστόσο, η αύξηση πωλήσεων στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά της εβδομάδας 24/02/20 – 01/03/20 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή ημερολογιακή εβδομάδα (25/02/19 – 03/03/19) είναι 41,8%.
Η αύξηση σε 54 βασικές κατηγορίες ήταν πάνω από 200% ενώ αυτές που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση ήταν, ως αναμενόμενο, τα αντιβακτηριακά μαντηλάκια (1438%) και τζέλ (695%), κρεμοσάπουνα (673%), όσπρια (473%), μακαρόνια (452%), ρύζι (446%), έτοιμα γεύματα (423%), καθαριστικά κουζίνας & μπάνιου (419%), άλευρα (405%), χλωρίνες(308%) κλπ.
Η IRI, αντιλαμβανόμενη τη σημαντικότητα της κατάστασης που βιώνουμε και της επιρροής της στο ελληνικό λιανεμπόριο, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και ενημερώνει τους συνεργάτες της με εβδομαδιαίες αναφορές.
Παράλληλα, σε αυτό το πλαίσιο θα διεξάγει μεγάλη καταναλωτική έρευνα – τα αποτελέσματα της οποίας θα είναι διαθέσιμα στο τέλος του μήνα – που στόχο έχει να καταγράψει τις αντιδράσεις των καταναλωτών σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr