Η εικόνα τη φετινή χρονιά ήταν διαφορετική, καθώς δε σχηματίστηκαν μεγάλες ουρές, ενώ η κίνηση κατέγραψε αύξηση από τις μεσημεριανές ώρες και μετά. Στο επίκεντρο βρέθηκαν επιχειρήσεις ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών και καταστήματα ένδυσης, υπόδυσης, κοσμημάτων, καλλυντικών, ακόμη και αλυσίδες εστίασης.
Ένας πρώτος λόγος για τη μειωμένη εμπορική κίνηση είναι το λεγόμενο «ξεχείλωμα» του θεσμού, για το οποίο είχαν προειδοποιήσει οι έμποροι το προηγούμενο διάστημα. Ειδικότερα, η πρόωρη έναρξη των εκπτώσεων και η παράτασή τους δεν προσέφεραν στους καταναλωτές τις μεγάλες ευκαιρίες ανήμερα της Black Friday.
Παράλληλα, αρκετοί καταναλωτές αποφάσισαν να καταφύγουν στο διαδικτυακό εμπόριο, προκειμένου να αποφύγουν πιθανή αναμονή σε ουρές στα καταστήματα. Η στροφή στις online αγορές γίνεται τάση, όχι μόνο για τους περισσότερο εξοικειωμένους, νεότερους σε ηλικία καταναλωτές, αλλά και για τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες. Η πιο εύκολη διαδικασία έρευνας αγοράς και σύγκρισης τιμών που προσφέρει το διαδίκτυο αποτέλεσε βασικός παράγοντας για την τελική επιλογή του καταλωτικού κοινού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr