Τα σεμινάρια αυτά πραγματοποιούνται καθώς προτεραιότητά της ελληνικής αλυσίδας είναι να παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες προς όλους τους συμπολίτες μας.
Μέσα από αυτά, όπως αναφέρει, «οι εργαζόμενοί μαθαίνουν να εξοικειώνονται με τις ανάγκες των καταναλωτών με απώλεια όρασης και εκπαιδεύονται πάνω σε τεχνικές για την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών που αφορούν στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών.
Στόχος στα My market είναι οι πελάτες μας, με απώλεια όρασης, να κάνουν τα ψώνια τους με ασφάλεια και να νιώσουν εμπιστοσύνη κοντά μας και να συμμετάσχουμε δυναμικά στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων από κοινές δράσεις, το κοινωνικό στίγμα καθώς και την πιθανή αμηχανία και άγνοια σχετικά με την αναπηρία γενικότερα.
Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά στο κατάστημα των Βριλησσίων, ενώ ακολουθούν σύντομα εκπαιδεύσεις στα My market Κηφισιάς, Αλσούπολης, Νέας Σμύρνης Βενιζέλου και Σεπολίων.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr