1) Να αγοράζουν με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.
2) Να συγκρίνουν επισταμένως τις τιμές και την ποιότητα των ειδών πριν και μετά την έναρξη των εκπτώσεων. Με απλά λόγια θα πρέπει να υπάρχουν στις βιτρίνες και στα ράφια των καταστημάτων τα ίδια είδη και θα πρέπει στις πινακίδες να υπάρχει η αρχική τιμή πριν την έκπτωση και αυτή μετά την έκπτωση.
3) Πριν ξεκινήσουν τις αγορές πρέπει να ιεραρχήσει κάνοντας λίστα αγορών, έτσι ώστε να μην ''παρασυρθούν'' από αγορές που δεν είναι απαραίτητες για το νοικοκυριό του.
4) Κερδισμένος καταναλωτής θα είναι αυτός που η αγοραστική του συμπεριφορά θα είναι ορθολογική και θα κάνει την πλέον σωστή επιλογή σύμφωνα με ότι «πρέπει» και όχι με το ότι «θέλει».
5) Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου κι αυτό αν μη τι άλλο σημαίνει ότι ο καταναλωτής δεν πρέπει να βιάζεται χρονικά ... απεναντίας, χρειάζεται μεγάλη προσοχή πριν επιλέξει τα χρήσιμα ι' αυτόν είδη και για το νοικοκυριό του!
6) Ο καταναλωτής πρέπει να γνωρίζει ότι σύμφωνα με το νόμο αλλά και το αυτονόητο, οι εκπτώσεις πρέπει να είναι απολύτως πραγματικές και όχι πλασματικές, γι αυτό η νομοθεσία προβλέπει αυστηρά τα πρόστιμα για τους παραβάτες.
7) Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώνεται από τους εμπόρους σε εμφανές σημείο του καταστήματος εάν δύνανται να πραγματοποιεί αλλαγές των ειδών που αγοράζει κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
8) Ο καταναλωτής να ζητάει απόδειξη ταμειακής μηχανής, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά του προϊόντος σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.
9) Να ζητάει πλήρη και επακριβή ενημέρωση όταν αγοράζει είδη με δόσεις.
10) Nα καταγγέλλει στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή [τηλ. 1520] τις περιπτώσεις των πλασματικών εκπτώσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr