Κατά το διάστημα αυτό, πάνω από 250 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να «βιώσει» τη διαδικτυακή αγοραστική εμπειρία. Στόχος της επιτυχημένης δράσης που διενεργείται στην Ελλάδα για 5η χρονιά από το 2013, είναι αφενός μία ευκαιρία του καταναλωτικού κοινού να αγοράσει σε τιμές προσφοράς και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της «online» αγοράς και των πλεονεκτημάτων της.
«Μετά τη "Black Friday" και τη "cyber week" μπαίνουμε στον τελευταίο μήνα του έτους και στη τελική ευθεία της χριστουγεννιάτικης εορταστικής αγοράς που θα κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα της συνολικής κατανάλωσης και του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου για φέτος...» δήλωσε ο κ. Κορκίδης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr