Οι δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας αποτελούν πλέον κομμάτι της ταυτότητας κάθε σύγχρονης επιχείρησης. Οι εταιρείες, εστιάζοντας στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν άνθρωποι σε ανάγκη και σε πολιτικές που έχουν ως στόχο να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της λειτουργίας τους, «αποκαλύπτουν» τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τη θέση τους μέσα στην κοινωνία. Ο τρόπος που πραγματοποιούνται αυτές οι ενέργειες αναδεικνύει τις αξίες και αποτελεί την «προστιθέμενη αξία» της κάθε επιχείρησης.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με το «ΑΒηταρι της αγάπης», την καινούρια πλατφόρμα που ενοποιεί το σύνολο των δράσεων που κάνει εδώ και χρόνια, δεσμεύεται εκ νέου για συνέχεια και διεύρυνση των προγραμμάτων εταιρικής υπευθυνότητας που υλοποιεί. Στο «ΑΒηταρι της αγάπης», αποτυπώνεται όλη η φιλοσοφία, οι αρχές και το όραμα της εταιρείας για μια κοινωνία αλληλεγγύης και για ένα καλύτερο αύριο για τις μελλοντικές γενιές. Γι' αυτό και υλοποίει ενέργειες που έχουν ως στόχο την αντιμετώπιση των προβλημάτων σίτισης, αλλά και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
Η εταιρεία σε αυτή την προσπάθεια, έχει στο πλευρό της τους διαχρονικούς της συμμάχους: την «Τράπεζα Τροφίμων», το «Μπορούμε», το Ινστιτούτο Prolepsis και πολλούς τοπικούς φορείς.
Πιο συγκεκριμένα, με το «ΑΒηταρι της αγάπης» η ΑΒ Βασιλόπουλος, υλοποιεί ενέργειες όπως:
- Τρόφιμα: Κάθε μέρα, τρόφιμα από τα καταστήματα και τις αποθήκες της ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρονται σε τοπικούς φορείς σε συνεργασία με το «Μπορούμε» και την «Τράπεζα Τροφίμων». Μόνο το 2016, δόθηκαν 593.476 γεύματα αξίας €1.780.429.
- Σχολικά Γεύματα: Με το βλέμμα στραμμένο στα παιδιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος σε συνεργασία με το Ινστιτούτο «Prolepsis» προσφέρει κάθε μέρα ένα υγιεινό γεύμα σε χιλιάδες μικρούς μαθητές 52 σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα. Το 2016 η εταιρεία προσέφερε 186.721 σχολικά γεύματα αξίας €271.000.
Μόνο το 2016, συνολικά μέσω των παραπάνω βασικών προγραμμάτων, αλλά και όσων επιμέρους υλοποιεί η ΑΒ προσφέρθηκαν 905.299 γεύματα αξίας €2.426.738 σε συνανθρώπους που το είχαν ανάγκη σε όλη τη χώρα. - Ανακύκλωση: Με σεβασμό για το περιβάλλον, η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει στην ανακύκλωση. Μέσα στο 2016, 2,7 εκ. συσκευασίες, ανακυκλώθηκαν στα σύγχρονα κέντρα διαχείρισης και ανακύκλωσης συσκευασιών σε 70 καταστήματα του δικτύου της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr