Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σύμφωνα με έρευνα της IRI που έγινε σε δείγμα 2.000 καταναλωτών, προκύπτει, πως 4 στους 10 πρώην καταναλωτές της Μαρινόπουλος (ποσοστό 42%) σε πανελλαδικό επίπεδο δήλωσαν πως μετακινήθηκαν στην ΑΒ Βασιλόπουλος και 1 στους 4 (ποσοστό 24%) στο δίκτυο της Lidl.
Στη Βόρειο Ελλάδα και στην Αττική πάντως, το μεγαλύτερο κομμάτι των πελατών της Μαρινόπουλος, πήραν οι αλυσίδες Μασούτης και Σκλαβενίτης, αντίστοιχα.
Αναλυτικά η αλυσίδα Σκλαβενίτης, κατάφερε να προσελκύσει το 55% των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος στην Αττική ενώ αντίστοιχο είναι το ποσοστό των καταναλωτών που μετακινήθηκε από το δίκτυο της Μαρινόπουλος στο δίκτυο της Μασούτης, στη Θεσσαλονίκη.
Στην Κεντρική Ελλάδα στην ΑΒ Βασιλόπουλος μετακινήθηκε το 45% των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος, το 55% στην Κεντρική Ελλάδα και το 43% στην Κρήτη και στα Νησιά, ενώ 1 σους 3 καταναλωτές ανέφεραν πως πραγματοποίησαν τον τελευταίο μήνα τουλάχιστον μια αγορά στο δίκτυο της αλυσίδας My Market, συμφερόντων της οικογένειας Παντελιάδη.
Ουσιαστικά η εικόνα αυτή επιβεβαιώνει τη μεγάλη μάχη που διεξάγεται στον κλάδο και το ότι το στοίχημα της Σκλαβενίτης είναι από τα πλέον δύσκολα στο λιανεμπόριο.
Επίσης σε επίπεδο συνολικής κίνησης της αγοράς των S/M η IRI προβλέπει πτώση 2,3%. Ουσιαστικά αναθεωρεί την αρχική της πρόβλεψη όπου έκανε λόγο για απώλειες 3,5% σε σχέση με το 2016.
Σημειώνεται ότι το πρώτο πεντάμηνο οι παράγοντες του κλάδου βλέπουν καθοδική κίνηση 5-6%, ωστόσο ελπίζουν ότι από τον Ιούνιο θα υπάρξει ανάσχεση της πτώσης κι ανάκαμψη εσόδων κύρια λόγω της αποκατάστασης κλίματος σταθερότητας και έλευσης τουριστών.
Γιώργος Αλεξάκης