Η καθαρή θέση του ομίλου στο τέλος της χρήσης ήταν στα 81,03 εκατ., οι συνολικές υποχρεώσεις στα 337,5 εκατ. και τα ταμειακά διαθέσιμα στα 52,5 εκατ. Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν στα 62,7 εκατ. ευρώ.
Σε επίπεδο μητρικής οι πωλήσεις ανήλθαν στο 1 δισ. από 880 εκατ., τα EBITDA στα 48,84 εκατ. από 38,9 εκατ. και τα καθαρά κέρδη στα 18,4 εκατ .από 11,7 εκατ.
Η διοίκηση θα προτείνει στη γενική συνέλευση τη διανομή μερίσματος ύψους 0,49 ευρώ ανά μετοχή που με βάση το χθεσινό κλείσιμο της μετοχής δίνει μερισματική απόδοση 3,3%.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Η "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α, ανακοίνωσε σήμερα ότι κατά το 2006, οι Ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν σε 1.030,2 εκατ. ΕΥΡΩ από 908,0 εκατ. ΕΥΡΩ το 2005, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 13,5% οφειλόμενη στη βελτίωση των πωλήσεων στα υπάρχοντα καταστήματα καθώς και στη λειτουργία των νέων καταστημάτων. Για την "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" σε ατομική βάση, οι Πωλήσεις ανήλθαν σε 1.000,9 εκατ. ΕΥΡΩ από 880,3 εκατ. ΕΥΡΩ το 2005, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 13,7%.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων ανήλθαν σε 30,4 εκατομμύρια ΕΥΡΩ έναντι 22,1 εκατομμυρίων ΕΥΡΩ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Για την "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" τα Κέρδη προ Φόρων ανήλθαν σε 27,6 εκατ. ΕΥΡΩ σε σύγκριση με 20,5 εκατ. ΕΥΡΩ το 2005. Σύμφωνα με τις παραπάνω εξελίξεις αλλά και τις πάντα αυξανόμενες απαιτήσεις του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρίας, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,49 ΕΥΡΩ ανά μετοχή, από 0,31 ΕΥΡΩ το 2005.<o:p></o:p>
H Πορεία Εργασιών το 2006: Η προσήλωση της Εταιρίας στις αξίες της και η απόδοση των αξιών αυτών είναι εμφανής σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της κατά το 2006. Συνεχίζοντας τη δυναμική εμπορική πολιτική που ασκεί τα τελευταία χρόνια, η Εταιρία διεύρυνε την προσφερόμενη ποικιλία, ιδίως των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Επιπλέον βελτίωσε τη σχέση ποιότητας και τιμής των προϊόντων της προσαρμόζοντας τις τιμές σε 700 κωδικούς βασικών κατηγοριών προϊόντων, παρόμοια με την προσαρμογή των τιμών σε 4.300 προϊόντα κατά το 2005 και το 2004.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Στον τομέα της οργανικής επέκτασης, η αναπτυξιακή δραστηριότητα της Εταιρίας συνεχίστηκε με τη λειτουργία δεκατριών νέων καταστημάτων, από τα οποία πέντε είναι σουπερμάρκετ, δύο είναι καταστήματα City και έξι είναι καταστήματα δικαιόχρησης. Παράλληλα έξι από τα υπάρχοντα καταστήματα ανακαινίστηκαν και αναβαθμίστηκαν. Στο τέλος του έτους, το δίκτυο καταστημάτων λιανικής πώλησης που φέρουν την επωνυμία "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" περιλαμβάνει 138 καταστήματα, από τα οποία τα 108 είναι εταιρικά ενώ τα 30 ανήκουν στο δίκτυο διακαιόχρησης (Franchising). Μαζί με τα 10 καταστήματα Cash-and-Carry της ENA, το δίκτυο του ομίλου στο τέλος της χρήσης αριθμεί συνολικά 148 καταστήματα.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Για το 2007 η "ΑΛΦΑ-ΒΗ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr