Ειδικότερα, από τις 21.600 επιχειρήσεις που ερευνήθηκαν με συνολικό τζίρο 199,9 δις ευρώ:
- οι 2.488 απάντησαν ότι έλαβαν παραγγελίες μέσω ιστοσελίδας, ποσοστό 11.5% και ο τζίρος από αυτές τις παραγγελίες ανήλθε σε 10,2 δισ. ευρώ, ποσοστό 5,1% του συνολικού τζίρου.
- οι 340 απάντησαν ότι έλαβαν παραγγελίες μέσω μηνυμάτων τύπου EDI, (Electronic Data Interchange), ποσοστό 1,6% και ο τζίρος από αυτές τις παραγγελίες ανήλθε σε 870,9 εκατομμύρια ευρώ, ποσοστό 0,4% του συνολικού τζίρου.
Παράλληλα, από τις 21.600 επιχειρήσεις που ερευνήθηκαν το 2016, οι 3.138 απάντησαν ότι έκαναν αγορές μέσω ιστοσελίδας, ποσοστό 14,5%.
Χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ, σε σύνολο 21.600 επιχειρήσεων, οι 19.187 επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν Η/Υ, ποσοστό 88,8%.
Από τις 19.187 επιχειρήσεις που χρησιμοποίησαν Η/Υ, οι 18.936 είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο, ποσοστό 87,7% σε σχέση με το σύνολο των επιχειρήσεων.
Από τις 18.936 επιχειρήσεις που είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο, το έτος 2016, οι 18.283 χρησιμοποίησαν σταθερή ή κινητή ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο ενώ οι 653 παλαιού τύπου σύνδεση.
Από τις 18.936 επιχειρήσεις που είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο οι 18.196 χρησιμοποίησαν σύνδεση DSL ή άλλο τύπο σταθερής ευρυζωνικής σύνδεσης με το διαδίκτυο (π.χ ADSL, SDSL, VDSL, FTTH –τεχνολογία οπτικών ινών, καλωδιακή τεχνολογία, Wi- Fi κλπ.), ποσοστό 96,1 % ενώ οι 10.261 χρησιμοποίησαν κινητή ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο με τη χρήση δικτύων κινητής τηλεφωνίας (3G ή 4G), ποσοστό 54,2%.
Ύπαρξη διαδικτυακού τόπου
Από τις 18.936 επιχειρήσεις που είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο, οι 14.232 είχαν δικό τους διαδικτυακό τόπο (website), ποσοστό 75,2%.
Παράλληλα, από τις 18.936 επιχειρήσεις που είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο, οι 9.533 χρησιμοποίησαν κάποιο είδος κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 50,3%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr