Το θετικό είναι ότι η ηγεσία του Υπουργείου αναγνώρισε ότι δεν "τράβηξε" το μέτρο των 7 ημερών, το αντίθετο προκάλεσε μεγάλο αλαλούμ στις επιχειρήσεις αλλά και στους καταναλωτές. Μέσα σε όλα τα άλλα, οι παράγοντες του Υπουργείου πρότειναν δύο τρόπους προκειμένου να πέσουν οι τιμές: έναν οικονομικό και έναν ηθικό!
Ο οικονομικός τρόπος είναι τα γάλατα που πλησιάζουν στην λήξη τους να πωλούνται με πολύ μεγάλη έκπτωση στον καταναλωτή, έτσι ώστε ο τελευταίος να τα προτιμά. Και όταν λέμε πολύ μεγάλη έκπτωση εννούμε πάνω από 40%, καθώς ήδη πολλές brands πωλούνται στην αγορά με εκπτωτικό κουπόνι που μπορεί να είναι και διψήφιο ποσοστό.
Ο δεύτερος τρόπος που πρότεινε το Υπουργείο για να μειωθούν οι τιμές στο ράφι (ή το ψυγείο) είναι ηθικός. Ζητήθηκε από τους παρευρισκόμενους να δείξουν τα φιλοπατριωτικά τους συναισθήματα σε αυτή την δύσκολη φάση που είναι η χώρα και ο καταναλωτής.
Βασικός ομιλητής στη συνάντηση μάθαμε ότι ήταν εκπρόσωπος λιανεμπορικής αλυσίδας, ο οποίος τόνισε προς την ηγεσία του Υπουργείου, ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μειωθεί άλλο η τιμή, καθώς το γάλα είναι ένα προϊόν που πωλείται με μεγάλο κόστος και χωρίς κανένα κέρδος για τα σούπερ μάρκετ και τη βιομηχανία αλλά και για τους παραγωγούς. Παρόλα ταύτα, ο συγκεκριμένος ομιλητής πρότεινε να υπάρχει μία συνεννόηση τιμών μεταξύ των εμπλεκομένων εταιρειών σε όλα τα επίπεδα, έτσι ώστε να υπάρχει μία ομοιομορφία στο ράφι (ψυγείο).
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr