Συγκεκριμένα, η Μαρινόπουλος μίσθωσε έναν όροφο στο ακίνητο του Χόντου που βρίσκεται στην Ιπποκράτους, στο κέντρο της Αθήνας, εγκαινιάζοντας ένα νέο σημείο πώλησης στην καρδιά της Αθήνας, προς ευχαρίστηση πολλών εργαζομένων στην περιοχή. Στα ράφια του βρίσκονται βασικά είδη καθημερινής διατροφής, ενώ δεν λείπουν τα κατεψυγμένα αγαθά καθώς και η μαναβική. Η συγκεκριμένη συνεργασία μπορεί να είναι και η απαρχή για την επέκτασή της και σε άλλα ακίνητα του ομίλου Χόντου. Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο σύμπραξης, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας.
Η εταιρεία Μαρινόπουλος, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να συνεχίσει την σύναψη στρατηγικών συνεργασιών στο μέλλον με στόχο την διατήρηση της πρωταγωνιστικής θέσης που κατέχει στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα υπέγραψε συμβόλαιο δικαιόχρησης με την Karipidis Bros, τη νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία της Αρβανιτίδης Α.Ε. Η σχετική συμφωνία αφορά στο σύνολο του δικτύου των 149 καταστημάτων της Αρβανιτίδης Α.Ε., το οποίο πλέον θα λειτουργεί υπό καθεστώς δικαιόχρησης, με τα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας να μετονομάζονται άμεσα σε Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express, αναβαθμίζοντας πλήρως την εικόνα και την οργάνωσή τους.
Σε ό,τι αφορά την αποθήκη που λειτουργεί η Αρβανιτίδης Α.Ε. στη Βέροια, εφεξής θα τροφοδοτεί τα καταστήματα του δικτύου με νέα γκάμα προϊόντων, στα οποία θα περιλαμβάνονται και τα προϊόντα με σήμα «Carrefour». Σημειώνεται ότι, η συμφωνία franchise με την Αρβανιτίδης Α.Ε. υπεγράφη από τη Μαρινόπουλος Α.Ε. στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί για την ενδυνάμωση της παρουσίας της στη λιανική και την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην αγορά με τη λειτουργία του μεγαλύτερου λιανεμπορικού δικτύου στην Ελλάδα.
Μέσω της Αρβανιτίδης Α.Ε., η Μαρινόπουλος Α.Ε. ισχυροποιεί γεωγραφικά τη θέση της στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα, ενώ θα αυξήσει σημαντικά τον τζίρο της, τροφοδοτώντας με προϊόντα της τα 149 καταστήματα της Αρβανιτίδης Α.Ε.
Η Μαρινόπουλος Α.Ε είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική λιανεμπορική αλυσίδα με πρωταγωνιστικό ρόλο στην εγχώρια αγορά εδώ και 50 χρόνια. Με σεβασμό στον Έλληνα καταναλωτή η εταιρεία παρέχει ποιοτικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές, ακολουθώντας μια συστηματική πολιτική προσφορών που απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές και ιδιαίτερα στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Πάγια αρχή της δραστηριοποίησης της Μαρινόπουλος είναι ότι η επιχειρηματική της ανάπτυξη οφείλει να συμβαδίζει με την κοινωνική ανάπτυξη και γι’ αυτό το λόγο επενδύει συνεχώς στην υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Η Μαρινόπουλος Α.Ε ίδρυσε το πρώτο ελληνικό σούπερ μάρκετ το 1962 και έκτοτε διατηρεί μια μόνιμη σχέση αφοσίωσης με τους Έλληνες καταναλωτές, εξυπηρετώντας τους με ποιότητα και συνέπεια μέσα από τα καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα. Το 2012, η Μαρινόπουλος ΑΕ κατέστη αποκλειστική δικαιοδόχος των σημάτων Carrefour σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια μέσω της δικαιόχρησης (franchise). Σήμερα το δίκτυο των καταστημάτων της Μαρινόπουλος Α.Ε. στην Ελλάδα περιλαμβάνει 729 καταστήματα (35 με την επωνυμία Carrefour, 265 Carrefour Μαρινόπουλος, 241 Carrefour Express, 5 Terra Market cash and carry, 86 Smile και 94 OK Anytime Market), με τις θυγατρικές εταιρίες Express M Α.Ε, σουπερμάρκετ Ξυνός Α.Ε, σουπερμάρκετ Πειραικόν Α.Ε., Credit Μ, ΟΚ Anytime Market A.E. και το Κοινωνικό Παντοπωλείο, που είναι Αστική Κερδοσκοπική Εταιρία.
Η εταιρία επενδύοντας σε νέες αγορές, αναπτύσσει σημαντική δραστηριότητα και εκτός συνόρων, καθώς διαθέτει 17 καταστήματα στην Κύπρο με θυγατρική εταιρία την Chris Cash & Carry, 21 καταστήματα στη Βουλγαρία με τη θυγατρική εταιρία CMB Bulgaria EAD, 19 καταστήματα στην Αλβανία με τις θυγατρικές εταιρίες Euromax SHPK και CMB Albania SH.P.K., ενώ στα Σκόπια λειτουργεί ένα υπερμάρκετ με την εταιρία CMB Balkans Skopje Dooel.
Στο δυναμικό της Μαρινόπουλος εντάσσονται πάνω από 13.500 εργαζόμενοι ενώ διατηρεί και πολυετείς συνεργασίες με περισσότερους από 2.000 Έλληνες προμηθευτές.
Η υποστήριξη στους Έλληνες παραγωγούς, η προώθηση των τοπικών προϊόντων και η ανάπτυξη προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στη μεγαλύτερη ποικιλία της αγορά συνιστούν τα βασικά συστατικά της καινοτομίας της Μαρινόπουλος τα τελευταία χρόνια με επίκεντρο πάντα την ποιότητα, τις χαμηλές τιμές, την υιοθέτηση τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον αλλά κυρίως την τοποθέτηση του καταναλωτή στην καρδιά των αποφάσεων της εταιρείας διαχρονικά και συνειδητά.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr