Τα αποτελέσματα που δημοσιεύουν οι δύο έλληνες λιανοπωλητές ηλεκτρικών συσκευών δείχνουν θετικό cash flow και επιστροφή των περιθωρίων κέρδους στα προ της επίθεσης επίπεδα.
Είναι προφανές ότι εν όψει της έλευσης των μεγάλων ξένων αλυσίδων, οι έλληνες retailers κατέβασαν τις τιμές, περιόρισαν τα περιθώρια κέρδους, αύξησαν τη διαφημιστική δαπάνη και ανέδειξαν τη φιλοσοφία του service, της καλύτερης εξυπηρέτησης του πελάτη. Επίσης φρόντισαν να προσφέρουν πιο σύγχρονα προϊόντα αφήνοντας τους ξένους να κάνουν πολιτική τιμών αλλά πιο ξεπερασμένα προϊόντα.
Το αποτέλεσμα το διαβάζετε στις λογιστικές καταστάσεις του 9μήνου: Η αγορά βρίσκει την ισορροπία της, τα κέρδη επανέρχονται, οι δείκτες βελτιώνονται. Για μία ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι ο ανταγωνισμός κάνει καλό σε όλους. Καταναλωτές και επιχειρηματίες...
Χρήστος Ν. Κώνστας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr