Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γερμανία, οι λογομαχίες ξεκίνησαν με την εξαγορά της εταιρείας Redcoon, η οποία κινείται αποκλειστικά στον χώρο των ιντερνετικών πωλήσεων με επιχειρηματικά παρακλάδια σε Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ιταλία, Δανία και Βέλγιο.
Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, εξαιτίας της συγκεκριμένης αγοράς, "πάγωσε" η ανάπτυξη του δικτύου της Media Markt στη Γερμανία.
Το σίγουρο είναι ότι ο πολυεθνικός κολοσσός αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, όπως επιβεβαιώνει και το εξ'ολοκλήρου κλείσιμο της εταιρείας στην αγορά της Γαλλίας, απ'όπου και αποχώρησε.
Την ίδια στιγμή, οι όποιες αποφάσεις της διοίκησης σχετικά με το μέλλον της αλυσίδας, αναμφίβολα θα αφορά και την ελληνική θυγατρική, που επίσης αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά θέματα. Θυμίζουμε, ότι πέρυσι η ελληνική θυγατρική με τις ευλογίες και τα κεφάλαια της μητρικής είχε ολοκληρώσει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 53 εκατ. ευρώ προκειμένου να "κλείσει" τις...μαύρες τρύπες. Σήμερα, η εταιρεία διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά 10 καταστήματα και δεν είναι τυχαίο ότι "πάγωσε" μέχρι νεωτέρας, το αρχικό πλάνο για δύο νέα σημεία.
Η Media Markt, η Νο1 σε πωλήσεις αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1979 στο Μόναχο της Γερμανίας. Είναι μέλος του Metro Group, του τρίτου μεγαλύτερου ομίλου στο λιανικό εμπόριο στον κόσμο και αριθμεί πάνω από 500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη.
Η επιτυχία μας στην Media Markt βασίζεται στον συνδυασμό: "πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, καλύτερη εξυπηρέτηση, δυναμική διαφημιστική παρουσία και αποκεντρωμένη οργανωτική δομή".
Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, άνοιξε τον Νοέμβριο του 2005, στην περιοχή του Αμαρουσίου. Μέσα στο 2006, η Media Markt συνέχισε την πορεία στην ελληνική αγορά με άλλα τέσσερα καταστήματα, σε Θεσσαλονίκη, Φάληρο, Περιστέρι και Άγ. Ι. Ρέντη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr