Στον αντίποδα, οι πωλήσεις του ομίλου αλλά και της εταιρείας παρουσίασαν αύξηση κατά 16,9% και 10,86% αντίστοιχα σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους 2005 και διαμορφώθηκαν στο ύψος των 26,71 και 21,14 εκατ. ευρώ.
Τα παραπάνω ποσοστά αύξησης κατά το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2005 διαμορφώθηκαν αντίστοιχα σε 24,12% και 16,59% διαμορφώνοντας έτσι τα μεγέθη των πωλήσεων του 1ου εξαμήνου του τρέχοντος έτους. Σημειώνουμε ότι τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση κατέγραψαν οι θυγατρικές EXCEL, OMNISHOP και YALCO HUNGARY.
Σε επίπεδο EBITDA τα αποτελέσματα του ομίλου παρουσίασαν κάμψη κατά 201.000 ευρώ. Η κάμψη αυτή οφείλεται στην επιβάρυνση των αποτελεσμάτων του ομίλου με ποσό 250.000 ευρώ για σχηματισμό έκτακτης πρόβλεψης επισφαλειών και με ποσό 246.000 ευρώ που αφορά χρεωστικές συναλλαγματικές διαφορές δανείου λόγω υποτίμησης, του ουγγρικού φιορινίου (HUF) έναντι του ευρώ.
Σε επίπεδο εταιρείας, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 442.000 ευρώ και τα EBITDA συρρικνώθηκαν κατά 10,85%.
H διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει παρεμβάσεις στη λειτουργική δομή, κυρίως των logistics, με στόχο αφενός μεν την βελτίωση του customer service, αφετέρου δε τη μείωση του κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας. Για το σκοπό αυτό έχει υποβάλει επενδυτική πρόταση ύψους 6,209 εκατ. ευρώ για υπαγωγή στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 3299/04. Η σχετική απόφαση για υπαγωγή αναμένεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr