Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Το επιτυχημένο μοντέλο SPRIDER STORES βασίζεται σε έξι κύριους πυλώνες και συγκεκριμένα στην αξιοποίηση ενός ισχυρού επώνυμου προϊόντος «οικονομικής μόδας?, στην εφαρμογή του επεκτάσιμου μοντέλου καταστήματος, στην υλοποίηση ενεργειών προώθησης σε τοπικό αλλά και πανεθνικό επίπεδο, στην διαρκή προσφορά ανταγωνιστικών τιμών διατηρώντας τη βέλτιστη σχέση τιμής - μόδας - ποιότητας και στην ανάπτυξη και αξιοποίηση ενός υπερσύγχρονου συστήματος διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Επιπλέον, σημειώθηκε ότι στο πλαίσιο της υλοποίησης της στρατηγικής του Ομίλου για ανάπτυξη, μέχρι το τέλος του 2009 αναμένεται η λειτουργία ακόμη ενός (1) SPRIDER STORE ενώ για το 2010 ο Όμιλος σχεδιάζει την δημιουργία δέκα (10) έως δεκαπέντε (15) νέων σημείων πώλησης, όλα εκ των οποίων στην Ελλάδα.
Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε σύντομη αναφορά στην πορεία των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου και συγκεκριμένα στα αποτελέσματα εννεαμήνου 2009.
Όπως τονίστηκε, οι ιδιαίτερα αντίξοες και πρωτόγνωρες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην αγορά απόρροια της διεθνούς οικονομικής ύφεσης, έπληξε σημαντικά την καταναλωτική εμπιστοσύνη με αποτέλεσμα την συμπίεση των περιθωρίων. Η SPRIDER STORES με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς καθώς και της ανταγωνιστικότητάς της εφάρμοσε συγκεκριμένα μέτρα ενίσχυσης της ρευστότητας (περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους και συγκράτηση των επενδύσεων στις στρατηγικά ενδεδειγμένες) και ενίσχυσης του όγκου πωλήσεων (μειώσεις τιμών).
Αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών ήταν ο Όμιλος να ενισχύσει συνολικά τη δραστηριότητα και στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης με ιδιαίτερα θετική εικόνα να παρουσιάζουν κυρίως τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρίας, τα οποία αποτυπώνουν τη δραστηριότητα των SPRIDER STORES στην ελληνική αγορά. Από τα στοιχεία αυτά αποδεικνύεται τόσο η δυναμική της SPRIDER STORES A.Ε. όσο και η ηγετική θέση που κατέχει στην Ελληνική αγορά ένδυσης - υπόδησης. Παράλληλα αναδεικνύεται ότι η τρέχουσα δυσμενής οικονομική συγκυρία έχει επηρεάσει σε σημαντικότερο βαθμό τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, απ' ότι την Ελλάδα.
Ειδικότερα όσον αφορά στο εννεάμηνο του 2009 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 13,2% και ανήλθε σε ευρώ 114.975 χιλ. έναντι ευρώ 101.550 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα μικτά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε ευρώ 67.922 χιλ. έναντι ευρώ 65.176 χιλ. το εννεάμηνο του 2008, αυξημένα κατά 4,2%. Το μικτό περιθώριο κέρδους υποχώρησε κατά 5,1 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώθηκε σε 59,1% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι 64,2% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ταενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε ευρώ 15.426 χιλ. έναντι ευρώ 14.676 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 5,1%.
Τέλος, τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) διαμορφώθηκαν σε ευρώ 6.967 χιλ. έναντι ευρώ 8.015 χιλ. το πρώτο εννεάμηνο 2008, μειωμένα κατά 13,1% ενώ τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) σημείωσαν μείωση της τάξης του 31,4% και ανήλθαν σε ευρώ 4.037 χιλ. έναντι ευρώ 5.884 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008. Σημειωτέο ότι τα αποτελέσματα επιβαρύνθηκαν και από απομείωση αποθεμάτων, η οποία αποδί