Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, κάνοντας το καλύτερο δυνατό για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποβολής και καταβολής αποζημίωσης. Για την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση και αρωγή των ασφαλισμένων της, η Eurolife FFH καλεί τους πληγέντες πελάτες της:
• Να προχωρούν σε άμεση αναγγελία των ζημιών στην ακίνητη περιουσία τους στη διεύθυνση email [email protected], ώστε να πραγματοποιείται έτσι με αμεσότητα η καταγραφή των αιτημάτων τους
• Να καλούν στο 210 9303800, πατώντας την επιλογή 1, για τις ζημιές που αφορούν στα οχήματά τους, επίσης με σκοπό την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους και προκειμένου να έχουν την ελάχιστη δυνατή αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι με τη γρήγορη κινητοποίησή τους να προσφέρουν σε όλους όσοι εμπιστεύονται την εταιρεία τη μεγαλύτερη δυνατή ανακούφιση.
Γι΄αυτό η Eurolife FFH θα λειτουργεί με fast track ενέργειες, έτσι ώστε να υπάρχει άμεσος συντονισμός των απαραίτητων κινήσεων για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι της. Επιπρόσθετα, για οποιαδήποτε πληροφορία, προσωπική επικοινωνία αλλά και ειδική υποστήριξη, οι πελάτες της Eurolife FFH μπορούν να επικοινωνούν με την εταιρεία στο 210 9303800, ή με τον ασφαλιστικό τους συνεργάτη για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστούν.
Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας τον σεβασμό της απέναντι σε κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί. Με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, η εταιρεία και οι άνθρωποί της βρίσκονται στο πλευρό τους, πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξή τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr