Μέσα από τα συγκεκριμένα προγράμματα, η θερμοκοιτίδα υποστηρίζει τη δημιουργία startups και καινοτόμων επιχειρήσεων, παρέχοντας στους συμμετέχοντες εκπαίδευση σε επιχειρηματικές δεξιότητες και startup μεθοδολογίες, εργαλεία για την ενσωμάτωση της τεχνολογικής καινοτομίας στα επιχειρηματικά μοντέλα τους, πρόσβαση σε διεθνή τεχνογνωσία και καλές πρακτικές, καθώς και διασύνδεση με τοπικά και διεθνή οικοσυστήματα. Το Orange Grove έχει επιτύχει μεγάλη οργανική αναγνωρισιμότητα στη χώρα μας και διεθνώς.
Το ενδιαφέρον της ΙΝΤERAMERICAN εκπηγάζει από την κοινωνικά υπεύθυνη τοποθέτησή της στα ζητήματα της νέας επιχειρηματικότητας και της έμπρακτης ενθάρρυνσης σχετικών πρωτοβουλιών, ώστε να αναδειχθούν ταλαντούχοι επιχειρηματίες και νέες δραστηριότητες που θα τροφοδοτήσουν την αγορά και την εθνική οικονομία, κρατώντας στην Ελλάδα τους δημιουργικούς νέους με την ενίσχυση του ελληνικού startup οικοσυστήματος. Ταυτόχρονα, η συνεργασία εκφράζει τη γενικότερη στάση της εταιρείας στο ζήτημα της ευρύτερης αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας στο διαμορφούμενο επιχειρηματικό τοπίο, σε ευθυγράμμιση με τις προτεραιότητες της εταιρικής στρατηγικής για την καινοτομία και ψηφιοποίηση. Η επιλογή συνδέεται και με το νέο επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς και με τον νέο τρόπο εργασίας που έχει υιοθετήσει η INTERAMERICAN.
Παράλληλα με την ανάπτυξη των προγραμμάτων Incubation και Co-incubation, φέτος το Orange Grove έχει επενδύσει σε τρεις νέες πρωτοβουλίες: Τον περασμένο Απρίλιο, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Entrepreneurial University για τη μεταφορά τεχνογνωσίας στους τομείς επιχειρηματικότητας και καινοτομίας στα ελληνικά πανεπιστήμια. Το πρόγραμμα διοργάνωσε η Πρεσβεία της Ολλανδίας στην Αθήνα και το Orange Grove, σε συνεργασία με Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τη συμμετοχή 19 ελληνικών πανεπιστημίων. Το πρόγραμμα θα προκηρύξει, προσεχώς, τον επόμενο κύκλο του. Επίσης, το Orange Grove επέκτεινε το πρόγραμμα Lighthouse Project, σε συνεργασία με το Wageningen University. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, παρέχεται η δυνατότητα εκπαίδευσης και υποστήριξης παραγωγών και AgTech startups στην καινοτόμο επιχειρηματικότητα. Τέλος, δρομολογήθηκε η δημιουργία του SDG House Greece, σε συνεργασία με το SDG House Amsterdam, η νέα πρωτοβουλία που θα είναι εστιασμένη στη μεταφορά τεχνογνωσίας και την ανάπτυξη εφαρμοσμένων καινοτομιών για την προώθηση των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.
Κατά το έτος που κλείνει, οι alumni του Orange Grove σημείωσαν και πάλι σημαντικές επιτυχίες και αναγνώριση. Μεταξύ άλλων, οι Learnworlds, προσέλκυσαν διεθνή χρηματοδότηση ύψους 32 εκατ. δολαρίων. Ο Λευτέρης Αραπάκης, ιδρυτής της Enaleia, αναδείχθηκε ως Πρέσβης για τη Mεσογειακή Ακτή από το Πρόγραμμα Περιβάλλοντος του ΟΗΕ, ενώ οι Clio Muse επιλέχθηκαν από το Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού του ΟΗΕ (UNWTO) ως ένας από τους δύο νικητές για τον αντίκτυπό τους όσο αφορά στον Στόχο 8 των SDGs («Good jobs and economic growth») μεταξύ 10.000 αιτήσεων. Αξίζει να τονιστεί, ακόμη, ότι οι alumni επιχειρηματίες του Orange Grove διασφάλισαν τρεις θέσεις στην ελληνική λίστα του Forbes 30under30 (Agro-U, Farmvent και Fisea), ενώ η ηγετική ομάδα της θερμοκοιτίδας συμπεριλήφθηκε, από το περιοδικό Startupper, στον κατάλογο των 100 ανθρώπων που αλλάζουν το τοπίο της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας στην Ελλάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr