Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, ο επικεφαλής των Πωλήσεων της INTERAMERICAN, απαντώντας σε ερώτηση για την παρατηρούμενη ισορροπία στα δίκτυα διανομής της υποστήριξε πως ο πλουραλισμός δίνει την ευχέρεια επιλογής στον πελάτη για τον τρόπο που αυτός επιθυμεί να ασφαλιστεί, δεδομένου ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των φυσικών δικτύων των διαμεσολαβητών και της διαδικτυακής ή απευθείας πώλησης, όχι μόνο ως προς τα χαρακτηριστικά της διανομής αλλά και ως προς τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, καθώς αυτά που χρειάζονται συμβουλευτική υποστήριξη απέχουν από τα τυποποιημένα. Όπως είπε ο κ. Ηλιακόπουλος, όλα τα δίκτυα έχουν τη θέση τους. Αναφερόμενος ειδικότερα στο μέλλον των φυσικών δικτύων, τόνισε κατηγορηματικά πως η προοπτική τους είναι δεδομένη, όμως πολύ διαφορετική από το παρελθόν τους.
Επισημαίνεται ότι η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων από τα Δίκτυα της INTERAMERICAN πέρυσι, που ανήλθε στα 372 εκατ. ευρώ, κατανεμήθηκε στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεων (Agency) σε ποσοστό 33,4%, στο δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων - μεσιτών κατά 31,4%, στην Anytime και το Β2Β κατά 23,6%, ενώ συνεισέφεραν και λοιπά κανάλια (κεντρικά, direct group, bancassurance) κατά 11,6%. Η εταιρεία, στα φυσικά δίκτυα ενισχύει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των διαμεσολαβητών, με το ψηφιακό γραφείο και την ψηφιακή εκπαίδευση. Το εταιρικό δίκτυο αριθμεί 32 Γραφεία Πωλήσεων με ένα σύνολο 1.100 συνεργατών. Το δίκτυο πρακτόρων - μεσιτών περιλαμβάνει 982 συνεργαζόμενα πρακτορεία, με ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο στους κλάδους (ασφάλιση Αυτοκινήτου 55%, Λοιπές Γενικές ασφαλίσεις 45%). Η Anytime, πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα, έχει περισσότερα από 400.000 ασφαλισμένα οχήματα στην Ελλάδα και 32.000 στην Κύπρο.
Ο Vincent Teekens, μιλώντας για τις προσδοκίες της εταιρείας στις ασφαλιστικές εργασίες, μετά και τον μετασχηματισμό στην οργάνωση και δομή, υπογράμμισε πως «ο μετασχηματισμός έχει, ήδη, αντίκτυπο στην καθημερινότητα της διοίκησης, με παράδειγμα την κοστολόγηση, όπου οι αποφάσεις έως πρόσφατα λαμβάνονταν ιεραρχικά και με σιωπηρή προεργασία, ενώ τώρα λόγο έχουν μέσα από τις ομάδες όλοι: το marketing, οι αναλογιστές, οι οικονομικές υπηρεσίες, τα operations». Ο επικεφαλής των ασφαλιστικών Εργασιών ανέφερε χαρακτηριστικά τη λειτουργικότητα του tribe Mobility & Convenience, που έκανε γρήγορες και σωστές εκτιμήσεις κατά την πανδημία πάνω στα δεδομένα της χρήσης αυτοκινήτου, προσαρμόζοντας τα ασφάλιστρα προς οικονομικό όφελος των πελατών. Όπως είπε, η εταιρεία αναμένει κατά το επόμενο διάστημα, μέσα από την αυξημένη ανταπόκριση των πελατών, καλύτερο επιχειρησιακό αποτέλεσμα «καθώς η μεγαλύτερη ευαισθησία μας απέναντι στις ανάγκες τους, που υποστηρίζονται καλύτερα από το νέο μοντέλο, θα φέρει αυξημένη ικανοποίηση».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr