Η εταιρεία, κατά το 2019, διαχειρίστηκε συνολικά και στους δύο τομείς 531.327 περιστατικά, καταγράφοντας σημαντική αύξηση παροχής υπηρεσιών κατά 10,7% έναντι του 2018 (479.856 περιστατικά). Σε βάθος πενταετίας (2015-2019), οι υπηρεσίες έχουν αυξηθεί κατά 16,1% και η ιδιαίτερη ένταση της ζήτησης πέρυσι σηματοδοτεί ως πιο επιτακτικές τις ανάγκες σχετικής κάλυψης. Η ηγετική θέση της INTERAMERICAN στους τομείς Βοήθειας παραμένει σταθερή, με συνολική παραγωγή μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων 32,9 εκατ. ευρώ, έναντι 31,7 εκατ. το 2018. Η εταιρεία παρουσιάζει υψηλότερο από τα διεθνή standards δείκτη NPS (Net Promoter Score), ο οποίος εκφράζει κυρίως την ικανοποίηση και την πρόθεση σύστασης σε τρίτους από εξυπηρετηθέντες πελάτες. Ο δείκτης NPS, στο κλείσιμο της περασμένης χρονιάς, ανήλθε στο 74 για την Οδική και στο 61 για την Άμεση Ιατρική Βοήθεια.
Πέρυσι, με υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας υποστηρίχθηκαν συνολικά 494.827 περιπτώσεις. Η εταιρεία εξυπηρέτησε με επιτόπου υπηρεσίες στον δρόμο 125.531 περιστατικά, ενώ ανταποκρίθηκε με υπηρεσίες Autohelp σε 155.001 περιπτώσεις. Ακόμη, μετέφερε 180.856 οχήματα και άλλα 33.439 οχήματα στην έδρα τους. Στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της, η INTERAMERICAN προσέφερε υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας σε 5.587 περιστατικά. Ο στόλος της εταιρείας καλύπτει πανελλαδικά τις ανάγκες υποστήριξης οχημάτων στον δρόμο με πυκνό δίκτυο, ενώ ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης από τη στιγμή της κλήσης εντός αστικών περιοχών είναι 38 λεπτά. Η INTERAMERICAN καλύπτει αποκλειστικά και τις εντός οδικού δικτύου ανάγκες μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας για την απόσυρση οχημάτων που ακινητοποιούνται μετά από βλάβη ή ατύχημα, συνεργαζόμενη με τις ανάδοχες κοινοπραξίες. Επισημαίνεται η αξιοποίηση της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας για καλύτερη και ευρύτερη ποιότητα υπηρεσιών. Πέρυσι, η εταιρεία έδωσε προς χρήση στους πελάτες της και την πρωτοποριακή εφαρμογή «Drive On», με τη δυνατότητα κλήσης μέσω του application για βοήθεια, με παρακολούθηση και της εξέλιξης προσέγγισης του οχήματος Βοήθειας στο σημείο από το οποίο έγινε η κλήση.
Οι υπηρεσίες Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας -που πλέον αποτελούν κόμβο εισαγωγής και διαχείρισης σε πρώτο χρόνο, με την Γραμμή Υγείας 1010, όλων των περιστατικών στο ευρύ φάσμα προγραμμάτων ασφάλισης με το πρωτοποριακό σύστημα «bewell» της INTERAMERICAN- πέρυσι ανταποκρίθηκαν συνολικά σε 36.500 κλήσεις. Η κίνηση παρουσιάστηκε ιδιαίτερα αυξημένη σε σύγκριση με το 2018, κατά 29,3%. Συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες της εταιρείας πραγματοποίησαν 149 διακομιδές με ελικόπτερο και αεροπλάνο, ασθενών ή τραυματιών σε κρίσιμα περιστατικά, ενώ οι διακομιδές με ασθενοφόρο του εταιρικού στόλου έφθασαν τις 5.748. Παρασχέθηκαν, επίσης, ιατρικές συμβουλές σε 30.440 περιπτώσεις από το επιστημονικό δυναμικό της εταιρείας, μέσω της Γραμμής 1010 και εξυπηρετήθηκαν με υπηρεσίες εκτός Ελλάδος 163 περιστατικά ασφαλισμένων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr