Σημεία «κλειδιά» αυτής της συμφωνίας αποτελούν η επιβράβευση της απόδοσης, της συστηματικής παραγωγικότητας και ποιότητας της εργασίας πάνω στο πρότυπο του συμβουλευτικού ρόλου για τον σύγχρονο ασφαλιστικό σύμβουλο, που η εταιρεία προβάλλει κατά την τελευταία διετία, με ταυτόχρονη ανάπτυξη της νέας γενιάς συμβούλων και συντονιστών. Οι νέοι συνεργάτες επιδοτούνται επί 24 μήνες και η στελέχωση του Δικτύου κατά το οκτάμηνο του έτους έχει προσθέσει 78 νέους ασφαλιστικούς συμβούλους που πέτυχαν στις εξετάσεις για το πιστοποιητικό Α΄ της ΤτΕ. Παράλληλα, εφαρμόζεται σχέδιο εξέλιξης και ανάπτυξης των υφισταμένων συντονιστών του Δικτύου.
Το αναβαθμισμένο και εκσυγχρονισμένο σύστημα εκπαίδευσης, σε αυτό το πλαίσιο, είναι κομβικό για το σύγχρονο «πρόσωπο» των διαμεσολαβητών της INTERAMERICAN. Η εξέλιξη του εταιρικού Δικτύου ακολουθεί το σχέδιο του μετασχηματισμού της εταιρείας, με αιχμή την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, την έμφαση στην καινοτομία των προϊόντων και υπηρεσιών και τη δημιουργία νέας εμπειρίας για τον πελάτη.
Στο Δίκτυο, που αριθμεί 34 Γραφεία Πωλήσεων σε όλη την επικράτεια, έχει εισαχθεί ένα νέο σύστημα εκπαίδευσης που αφορά στους συνεργάτες και σε όλες τις βαθμίδες του management. Η Σχολή Management, που έχει οργανώσει η εταιρεία, φέτος υλοποιεί 8 εκπαιδευτικά προγράμματα και 14 πολυήμερα εργαστήρια. Στα προγράμματα αυτά συμμετέχουν 110 managers (συντονιστές, unit managers και team managers). Ταυτόχρονα, υλοποιούνται πολυήμερα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους συνεργάτες του Δικτύου τα οποία εστιάζουν στη συμβουλευτική προσέγγιση των υποψήφιων πελατών, όπως η συμβουλευτική πώληση και το νέο πρόγραμμα του financial planning.
«H κατανόηση και διαχείριση των συγχρόνων επιθυμιών και αναγκών των ασφαλισμένων είναι ευθυγραμμισμένη με την εταιρική πολιτική απόλυτης εστίασης στον πελάτη, στην κατεύθυνση της αποστολής: να έχει την απαραίτητη υποστήριξη κάθε ασφαλισμένος ώστε να ζήσει ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα. Οι ασφαλιστικοί μας σύμβουλοι προετοιμάζονται για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της επόμενης δεκαετίας, εξοπλισμένοι με την πιο πρόσφατη τεχνογνωσία και ανακαλύπτοντας τις απεριόριστες δυνατότητες που τους προσφέρει η εταιρεία με το ψηφιακό τους γραφείο», επισημαίνει ο Μανώλης Κούτης, Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Agency της INTERAMERICAN.
Επισημαίνεται ότι από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Αύγουστο φέτος το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων έχει σημαντική συμμετοχή στο σύνολο του στόλου ασφαλισμένων οχημάτων της INTERAMERICAN, αξιοποιώντας την υψηλή ανταγωνιστικότητα τιμολογίου σε συνδυασμό με την ποιοτική ασφάλιση της εταιρείας. H ψηφιοποίηση των διαδικασιών προασφαλιστικού ελέγχου, αποζημίωσης, παρακολούθησης της ζημιάς και επισκευής του οχήματος και ο εμπλουτισμός της προϊοντικής δομής στον κλάδο, καθιστούν ιδιαίτερα αποτελεσματική τη διαμεσολάβηση και στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, χωρίς ο συνεργάτης να δαπανά χρόνο. Αύξηση κατά 8% σημείωσε κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα η παραγωγική συνεισφορά του Δικτύου και στους εκτός αυτοκινήτου κλάδους των γενικών ασφαλίσεων, καθώς επίσης και στις ομαδικές ασφαλίσεις κατά 28% έναντι του αντίστοιχου οκταμήνου 2018. Τομέα προτεραιότητας για το Δίκτυο Πωλήσεων αποτελεί η ασφάλιση υγείας, με τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα οκταμήνου να παρουσιάζουν αύξηση κατά 6%.
Ειδικότερα το πρωτοποριακό σύστημα «Bewell», που διαθέτει η INTERAMERICAN μέσω του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων από τον Οκτώβριο του 2018 στην αγορά, έχει έως σήμερα αποφέρει πάνω από 14.000 συμβόλαια με 19.500 ασφαλισμένους και με διάθεση 44.000 καλύψεων από την ευρύτατη γκάμα του συστήματος. Το «Bewell» έχει ανατρέψει τα μέχρι τώρα δεδομένα στην ασφάλιση υγείας και με τις συνδυαστικές εκπτώσεις που παρέχονται από το σύστημα, έχει επιτευχθεί το 76% των νέων πελατών να πληρώνουν με πάγιες εντολές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr