Μέσω των νέων εντύπων, η εταιρεία καθοδηγεί τους πελάτες της βήμα προς βήμα σε σχέση με την ορθή χρήση του συμβολαίου τους, από την πρώτη στιγμή που θα προκύψει ανάγκη για νοσηλεία ή για κάλυψη υλικών ζημιών. Με αυτή την ενέργεια, η Groupama Ασφαλιστική παρέχει στους ασφαλισμένους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την άμεση ενεργοποίηση του προγράμματος που έχουν επιλέξει, αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά την προσήλωσή της στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα νέα ενημερωτικά έντυπα βρίσκονται στην πρώτη σελίδα του φακέλου κάθε συμβολαίου και έχουν δημιουργηθεί στις κατάλληλες διαστάσεις για να μην εμποδίζουν την πρόσβαση στις πληροφορίες των ασφαλίστρων. Επιπλέον, στην άκρη κάθε οδηγού αναγράφονται τα τηλέφωνα άμεσης επικοινωνίας με την Groupama Ασφαλιστική, ενώ στην πίσω πλευρά έχει τοποθετηθεί μαγνήτης, ώστε ο πελάτης να έχει τη δυνατότητα να τον επικολλήσει σε κάθε μεταλλική επιφάνεια.
Βίντεο – Τι να κάνετε σε περίπτωση νοσηλείας: https://youtu.be/SO9mcZJVwhw
Βίντεο – Τι να κάνετε σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία: https://youtu.be/xrdJuZXS7xk
Η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να λαμβάνει πρωτοβουλίες για τη διαρκή διευκόλυνση των πελατών της, παραμένοντας πάντα… Σίγουρα Δίπλα τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr