Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Interamerican Βοήθειας κατέχει ηγετική θέση στην ασφαλιστική αγορά, με μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 31,7 εκατ. ευρώ κατά το 2018, αυξημένα κατά 0,6% έναντι του 2017. Αξιοσημείωτος είναι ο ειδικός δείκτης Net Promoters Score (NPS) της εταιρείας, που φθάνει στο 73 και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας από πελάτες που έχουν κάνει χρήση υπηρεσιών σε τρίτους. Ο δείκτης NPS της Interamerican Βοήθειας είναι κατά πολύ υψηλότερος από τα διεθνή standards.
Αναλυτικά, με υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας η Interamerican εξυπηρέτησε επιτόπου 89.838 περιστατικά, μετέφερε 187.582 οχήματα και στην έδρα τους 32.890, ενώ παρείχε υπηρεσίες autohelp σε 135.228 περιπτώσεις.
Στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της, η εταιρεία υποστήριξε με Οδική Βοήθεια 6.091 οχήματα ασφαλισμένα σε εταιρείες εκτός Ελλάδος. Όσον αφορά στην αμεσότητα της παροχής, η Interamerican ανταποκρίνεται, κατά μέσο όρο, εντός 36 λεπτών της ώρας σε αστικές περιοχές. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει για την απόσυρση οχημάτων με βλάβη συνεργασίες με τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής (Προσωπικής) Βοήθειας, η Interamerican πραγματοποίησε κατά το 2018 συνολικά 116 διακομιδές με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο, από τις οποίες οι 103 ήταν από τη νησιωτική Ελλάδα. Οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 5.305, ενώ παρασχέθηκε άμεση ιατρική βοήθεια και εκτός Ελλάδος σε 97 περιστατικά. Στο πλαίσιο διεθνών συνεργασιών, έλαβαν σχετικές υπηρεσίες 465 αλλοδαποί. Επίσης, το κέντρο συμβουλευτικής υποστήριξης υγείας διαχειρίστηκε 22.709 περιστατικά. Υπογραμμίζεται ο κομβικός ρόλος της Γραμμής Υγείας 1010 στο νέο Σύστημα Υγείας «bewell» της εταιρείας, δεδομένου ότι το 1010 υποδέχεται κάθε ζήτημα υγείας ασφαλισμένου στην Interamerican. Η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας, μέσω χορηγίας τρίτου, για παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας σε ορισμένα νησιά.
«Οι υπηρεσίες Βοήθειας της εταιρείας αποδίδουν σημαντική αξία στους πελάτες μας - και όχι μόνο, αφού παρέχονται και επιλεκτικά σε φορείς και σε μη ασφαλισμένους με γνώμονα την εταιρική υπευθυνότητα. Παράλληλα, τροφοδοτούν την ποιοτική εμπειρία των πελατών και συνεισφέρουν στην ενίσχυση της φήμης της Interamerican εδώ και 25 χρόνια» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της εταιρείας Βοήθειας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr