Όπως τόνισε στη σχετική αναφορά του ο κος Ντζανάτος, η Επιτροπή έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια αναδιοργάνωσης και επανατοποθέτησης σε σχέση με τις σύγχρονες ανάγκες του χώρου των τυχερών παιγνίων και έτσι προέκυψε η ανάγκη του Rebranding, προκειμένου να καλύψει με επάρκεια αυτή την νέα εποχή, με έμφαση στην σύγχρονη ψηφιακή εικόνα, την αναγνωσιμότητα και την εξωστρέφεια.
Από την πλευρά του ο κος Παναγούλης ευχαρίστησε την Επιτροπή και τα στελέχη της, για την στενή τους συνεργασία και τις κατευθύνσεις του δημιουργικού που του έδωσαν τονίζοντας ότι το αποτέλεσμα είναι μια ενιαία σχεδιαστική ομπρέλα σύγχρονης, καθαρής και μίνιμαλ γραφής, που θέλουμε αφενός να αντιστοιχεί στη στιβαρότητα και στον θεσμικό ρόλο της Επιτροπής και αφετέρου χρησιμοποιώντας το μπλε και το λευκό ως βασικά χρώματα, να τονίζουμε την Εθνική ταυτότητα της Αρχής και την πρόθεση της για εξωστρέφεια και διεθνή τοποθέτηση.
Δείτε το νέο logo της ΕΕΕΠ:
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr