Στα παιχνίδια των κοινωνικών δικτύων (social gaming) μπαίνει η Itralot. Πιο συγκεκριμένα η θυγατρική της Intralot Italia σε συνεργασία με τη Lazyland, η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη παιχνιδιών για τα κοινωνικά δίκτυα, παρουσίασε την ολοκληρωμένη σουίτα παιχνιδιών Lazyland με την εμπορική ονομασία «Giochi di Intralot».
Με τη νέα σουίτα οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε παιχνίδια μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπως είναι το
facebook, στην βάση συναλλαγών με εικονικά νομίσματα (virtual goods), ενώ ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών που τους προσφέρει η Intralot.
Το μέγεθος της συνολικής αγοράς παιχνιδιών κοινωνικής δικτύωσης (social gaming) εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 8 δισ. ευρώ το 2012 και προβλέπεται να φτάσει τα 14,5 δισ. ευρώ το 2015. Παράλληλα, ο αριθμός των παικτών στα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως ανέρχεται σε 750 εκατομμύρια το 2012 και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται σημαντικά έως το 2015, ξεπερνώντας το 1,5 δισεκατομμύριο.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr