Θύμισε ότι όταν πήγε στη ΔΕΗ, η Επιχείρηση βρισκόταν σε μια δύσκολη κατάσταση. Η στρατηγική που υιοθετήθηκε αφορούσε τρεις πυλώνες: Απανθρακοποίηση, digitization και αλλαγές στην αντιμετώπιση των πελατών.
Όπως είπε, η Επιχείρηση έχασε το πρώτο κύμα της ανάπτυξης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, αλλά το τελευταίο διάστημα κινείται δραστήρια στον χώρο.
Αναφερόμενος στην εξαγορά της Enel Ρουμανίας, είπε ότι ήταν ξεκάθαρο στο μυαλό του ότι είμαστε σε μια ενιαία ενεργειακή αγορά. Ετσι, η Ελλάδα εισήγαγε ενέργεια από τον Βορρά. Οπότε, είχε νόημα να χτιστεί παρουσία στο εξωτερικό. Δεν μπορούσαμε να το κάνουμε στην αρχή, αλλά όταν βελτιωθήκαμε οικονομικά, κινηθήκαμε, είπε. Βρήκαμε την ευκαιρία της Enel Ρουμανίας και καταφέραμε να την αγοράσουμε σε καλή αποτίμηση. Χτίζουμε ΑΠΕ εκεί, δεν μένουμε σε αυτές που βρήκαμε, πρόσθεσε.
Ο Γιώργος Στάσσης επεσήμανε τη σημασία των διασυνδέσεων για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης στην Ευρώπη. Είναι πολύ σημαντικό η νέα Κομισιόν να πιέσει ισχυρά για νέες διασυνδέσεις, κατέληξε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr