Πρόκειται για την ηλεκτρονική πλατφόρμα (www.my.rae.gr) μέσω της οποία οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα αποστολής, με εύκολο, γρήγορο και φιλικό για τον χρήστη τρόπο, φόρμας παραπόνων προς τους Διαχειριστές Δικτύων και τους Παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου. Η ΡΑΕ καθίσταται αυτομάτως ενήμερη για το αίτημα που υποβάλλεται και παρακολουθεί το είδος και την εξέλιξή του καθώς, επίσης, δύναται να παρέμβει σε όποιο σημείο της διαδικασίας χρειάζεται.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα λειτουργεί από τις 13 Σεπτεμβρίου 2021 και έως σήμερα έχουν υποβληθεί 2.250 παράπονα καταναλωτών από τα οποία έχουν διευθετηθεί πάνω από τα μισά.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζεται η κατανομή των παραπόνων ανά Προμηθευτή/Διαχειριστή.
Ποσοστό Παραπόνων ανά Προμηυευτή/Διαχειριστή | % |
Προμηθευτής 1 | 0,13% |
Προμηθευτής 2 | 4,71% |
Προμηθευτής 3 | 11,29% |
Προμηθευτής 4 | 6,44% |
Προμηθευτής 5 | 3,29% |
Προμηθευτής 6 | 9,87% |
Προμηθευτής 7 | 0,40% |
Προμηθευτής 8 | 14,49% |
Προμηθευτής 9 | 0,04% |
Προμηθευτής 10 | 1,64% |
Προμηθευτής 11 | 4,67% |
Προμηθευτής 12 | 0,40% |
Προμηθευτής 13 | 11,42% |
Προμηθευτής 14 | 6,22% |
Προμηθευτής 15 | 7,24% |
Διαχειριστής 1 | 15,16% |
Διαχειριστής 2 | 0,93% |
Διαχειριστής 3 | 1,38% |
Διαχειριστής 4 | 0,18% |
Το βραβείο παρέλαβαν, εκ μέρους της Ολομέλειας της ΡΑΕ, ο Αντιπρόεδρος Β΄, Δημήτρης Φούρλαρης και η Διευθύντρια Ρύθμισης και Εποπτείας Αγορών Λιανικής και Προστασίας Καταναλωτών, Ειρήνη Ιακωβίδου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr