Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας δίνει λύσεις και τους υποστηρίζει σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες, προσφέροντας ευέλικτους τρόπους πληρωμής, επιβραβεύοντάς τους με δωρεάν υπηρεσίες και προνόμια και παραμένοντας πάντα δίπλα τους οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και κάθε μέρα της εβδομάδας, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και του MyAccount και του myFysikoAerioApp.
«Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Ιδιαίτερα τώρα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον ενεργειακό κλάδο, στόχος μας είναι να τους ενημερώσουμε με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, αλλα και να τους υπενθυμίσουμε ότι είμαστε δίπλα τους με κάθε δυνατό τρόπο», δήλωσε ο Chief Marketing Officer και Customer Experience Director της εταιρείας, Πάνος Αλεξόπουλος.
υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι στους οικιακούς λογαριασμούς φυσικού αερίου, η εταιρεία θα προχωρήσει στην απορρόφηση 15% του κόστους προμήθειας αερίου με την υποστήριξη της μητρικής της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου (ΔΕΠΑ Εμπορίας). Παράλληλα, και για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, οι καταναλωτές επωφελούνται από τις επιδοτήσεις που έχει προβλέψει η Πολιτεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr