Ενημερώνοντας την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο κ. Μισδανίτης, και απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα που έθεσαν βουλευτές της αντιπολίτευσης, απέδωσε την καθυστέρηση στην αποκατάσταση της ζημιάς στην ηλεκτροδότηση του νησιού στις δύο ταυτόχρονες βλάβες που δημιουργήθηκαν, τόσο στο υποθαλάσσιο, όσο και στο χερσαίο καλώδιο, που έδιναν λάθος σήμα, όπως είπε, στο σύστημα εποπτείας.
«Ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία που πράγματι υπήρξε στους κατοίκους από τη βλάβη» σημείωσε, ενώ χαρακτήρισε υπερβολικές τις αναφορές περί μαζικής φυγής από το νησί ή ότι δημιουργήθηκε χάος, τονίζοντας ότι ο ΔΕΔΔΗΕ, από τη πρώτη στιγμή, συνεργάστηκε με τις τοπικές Αρχές για την αποκατάσταση της ζημιάς.
«Το ζητούμενο είναι να μη συμβαίνουν ποτέ διακοπές. Τα δίκτυα θα έχουν πάντα βλάβες. Το θέμα είναι οι χρόνοι και πόσο γρήγορα μπορεί να εντοπιστεί μία βλάβη και να επισκευαστεί. Δυστυχώς, στην Ύδρα, παρά το γεγονός ότι κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν, δεν ήταν επαρκές για να μην ταλαιπωρηθεί ο κόσμος. Με τις δύο ταυτόχρονες βλάβες που σημειώθηκαν στο υποθαλάσσιο καλώδιο, αλλά κυρίως στο χερσαίο καλώδιο, που ήταν σε δύσβατη περιοχή, δεν μπορούσαμε να εντοπίσουμε τη βλάβη. Έδιναν λάθος σήμα στο σύστημα εποπτείας. Πήγαμε με τη λογική αποκλεισμού και καταλήξαμε μετά από πολλές ώρες να εντοπίσουμε το σφάλμα που υπήρχε στο χερσαίο τμήμα και να το αποκαταστήσουμε» υπογράμμισε ο αναπληρωτής διεθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ.
Αναφορικά με το θέμα των αποζημιώσεων των κατοίκων της Ύδρας, που τέθηκε από βουλευτές της αντιπολίτευσης, ο κ. Μισδανίτης αντέτεινε ότι δεν μπορεί να τοποθετηθεί δημόσια και αυτό θα το εξετάσει το αρμόδιο υπουργείο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr