Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η Gastrade βρίσκεται σε επαφές με διάφορους πιθανούς επενδυτές, όπως η ΔΕΠΑ και η βουλγαρική BEH, προκειμένου να στηριχθεί το εν λόγω επενδυτικό σχέδιο.
Το ενδιαφέρον τους έχουν εκφράσει και αρκετοί διεθνείς παίκτες, επισημαίνει η GasLog, τόσο για την κατασκευή όσο και για την τροφοδοσία του τερματικού. Επίσης τονίζεται ότι το συγκεκριμενο έργο έχει χαρακτηριστεί ως project κοινού ενδιαφέροντος από την Ε.Ε. ενώ η Gastrade φιλοδοξεί να λάβει την τελική επενδυτική απόφαση στα τέλη του 2017, ώστε να είναι έτοιμο στα τέλη του 2019.
Με αφορμή τη συμφωνία, ο Πολ Ουόγκαν, διευθύνων σύμβουλος της GasLog, δήλωσε ότι το τερματικό είναι στρατηγικής σημασίας ενεργειακό σχέδιο για την περιοχή και θα χρησιμεύσει ως πύλη για τις εισαγωγές LNG προς τη Νότια Ευρώπη, όπου παρατηρείται αυξημένη ζήτηση και ανάγκη διαφοροποίησης των πηγών ανεφοδιασμού.
Ο Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος, πρόεδρος και διευθυντής της Gastrade, σχολίασε πως η μεγάλη εμπειρία της GasLog στη ναυτιλία και ιδίως στο LNG, την καθιστά εξαιρετικό συνεργάτη για να προχωρήσει το έργο προς την εμπορική του λειτουργία.
Η GasLog διαθέτει σήμερα 18 πλοία μεταφοράς LNG, εκ των οποίων τα 13 είναι ενεργά και τα 5 υπό παραγγελία. Η θυγατρική της, GasLog Partners LP, διαθέτει άλλα εννέα πλοία LNG.
Η Gaslog διαθέτει τον 5ο σε αξία στόλο LNG στον κόσμο και το δεύτερο μεγαλύτερο μεγαλύτερο ελληνόκτητο, ενώ το τελευταίο διάστημα η εταιρεία έχει υπογράψει πολυετή ναυλοσύμφωνα με κορυφαίες ενεργειακές εταιρείες όπως η βρετανική Centrica, η γαλλική Total και η Αγγλοολλανδική Shell.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr