Η μείωση εκτιμάται ότι θα διαρκέσει καθ όλη τη διάρκεια του γ τριμήνου, σύμφωνα με τους Pervin and Gertz. «Η ζήτηση παραμένει πολύ χαμηλή. Αυτό θα έχει αρνητική επίδραση και στα αποθέματα πετρελαίου τα οποία παραμένουν σε υψηλά και θα απορροφηθούν με βραδύτερους ρυθμούς».
Σύμφωνα με τη SocGen, τα περιθώρια κέρδους στο γ τρίμηνο θα υποχωρήσουν στα 3,8 δολάρια ανά βαρέλι και στα 2,5 δολάρια το βαρέλι το δ τρίμηνο, ενώ ο μέσος όρος για το 2009 θα διαμορφωθεί στα 3,7 από 6,5 δολάρια το 2008.
Υπενθυμίζεται ότι το 2008 η παραγωγικότητα των διυλιστηρίων ήταν από 89,5 έως 92,5. Φέτος η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη. Για παράδειγμα το διυλιστήριο της Total στη Γαλλία λειτουργεί με 60% παραγωγικότητα, πολλά παράκτια διυλιστήρια λειτουργούν στο 20%, ενώ άλλες εξελίξεις ενδεικτικές της επικρατούσας κατάστασης είναι ότι το βρετανικής διυλιστήριο της Teesside παραμένει κλειστό από το Μάρτιο, ενώ από τον Απρίλιο έως τον Ιούλιο έμεινε κλειστό το διυλιστήριο της Repsol στην Καρθαγένη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr