Αύξηση πωλήσεων και κερδών παρουσίασε ο Τομέας των Επαγγελματικών Οχημάτων και συγκεκριμένα τα βαρέα φορτηγάScania, τα Pick-up και τα μεσαία φορτηγά της Isuzu. Στον Τομέα των Αυτοκινούμενων Μηχανημάτων αύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις και τα κέρδη των Βιομηχανικών Μηχανημάτων καιτων Κινητήρων και Σκαφών ενώ μείωση παρουσίασαν οι πωλήσεις και τα κέρδη των Ηλεκτροπαραγωγών Ζευγών (Petrogen) και των Αγροτικών Μηχανημάτων.
Τα κέρδη μετά τους φόρους αυξήθηκαν κατά 8% και ανήλθαν στα 3,2 εκατ. από 2,9 εκατ. το 2005. Τα κέρδη ανά μετοχή, μετά τους φόρους, ανήλθαν το 2006 στα 0,47 ευρώ. Tα EBITDA ανήλθαν στα 6,6 εκατ. από 6,5 εκατ. το 2005.Η τιμή της μετοχής προς την καθαρή θέση του ομίλου διαμορφώνεται στο 1,3 περίπου (τιμή κλεισίματος 23/3/07).
Ο δείκτης φερεγγυότητας του Ομίλου (καθαρή θέση συν προβλέψεις ως ποσοστό του συνόλου του ενεργητικού χωρίς τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα) διαμορφώθηκε την 31 Δεκεμβρίου 2006 στο 41,8%(38,6% το 2005).
Επειδή ο δείκτης αυτός είναι σημαντικά ανώτερος από τον στόχο του ομίλου, το Διοικητικό Συμβούλιο απεφάσισε να προτείνει στη Γενική Συνέλευση τη διανομή αυξημένου μερίσματος 0,35 ευρώ ανά μετοχή από 0,33 ευρώ το 2005. Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2006 δόθηκαν στους μετόχους δωρεάν μετοχές σε αναλογία μία νέα για κάθε πέντε παλαιές. Επομένως το προτεινόμενο μέρισμα είναι 27% υψηλότερο από το περυσινό. Αναφορικά με την τρέχουσα χρήση τα κέρδη μετά τους φόρους θα είναι 10% περίπου υψηλότερα από το 2006.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr