Οι ενοποιημένες Πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 188,1 εκ. Ευρώ έναντι πωλήσεων 189,0 εκ. Ευρώ κατά το 1ο εξάμηνο του 2006 (182,3 εκ. Ευρώ στο 2ο εξάμηνο του 2006).
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (Ε.Β.Ι.Τ.D.A.) κατήλθαν σε 16,3 εκ. Ευρώ έναντι 24,9 εκ. Ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2006 (13,2 εκ. Ευρώ το 2ο εξάμηνο του 2006).
Τα ενοποιημένα Καθαρά Κέρδη προ ζημιών από πωλήσεις θυγατρικών διαμορφώθηκαν στα 0,8 εκ. Ευρώ έναντι 5,6 εκ. Ευρώ κατά το 1ο εξάμηνο του 2006 (ενοποιημένες ζημιές -3,4 εκ. Ευρώ στο 2ο εξάμηνο του 2006).
Από τις κινήσεις αυτές ο Όμιλος προσδοκά οφέλη της τάξης του 1 εκατ. Ευρώ ετησίως, τα οποία θα προέρθουν από οικονομίες κλίμακας λόγω των συγχωνεύσεων των δραστηριοτήτων και τη θετική επίδραση στο συνολικό κεφάλαιο κίνησης του Ομίλου, ενώ η δημιουργία μεγαλύτερων σε μέγεθος θυγατρικών εταιριών αναμένεται να επιδράσει θετικά τόσο στη λειτουργία τους όσο και στις κεντρικές υπηρεσίες του Ομίλου.
Σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2006, οι ενοποιημένες πωλήσεις ήταν οριακά χαμηλότερεςκατά 0,5%, επηρεασμένες και από την αρνητική επίπτωση της μετάφρασης των δολλαριακών πωλήσεων. Οι πωλήσεις της μεταλλικής ταινίας σημείωσαν αύξηση 0,7%, της πλαστικής ταινίας 6,7%, ενώ οι πωλήσεις φιλμ σημείωσαν αύξηση 7,5%. Οι πωλήσεις μηχανών παρουσιάζουν υστέρηση 10% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2006, αλλά σημαντική ανάκαμψη κατά 12% σε σχέση με το 2ο εξάμηνο του 2006.
Εν μέσω εντεινόμενων συνθηκών ανταγωνισμού, το Μικτό Περιθώριο Κέρδους και τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων (EBITDA) βρίσκονται σε πορεία ανάκαμψης σε σχέση με το 2ο εξάμηνο του 2006, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 21,5% και 23,5% αντίστοιχα σε απόλυτα μεγέθη.
Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί με βάση:
1. την προώθηση προϊόντων υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και κατά συνέπεια υψηλότερου περιθωρίου κέρδους μέσω του δικτύου των θυγατρικών,
2. την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας των επενδύσεων στους τομείς των πλαστικών υλικών συσκευασίας (φιλμ, πολυεστερική ταινία) και της μεταλλικής ταινίας high tensile, και
3. την απόδοση της αναδιοργάνωσης των ομάδων πωλήσεων στην Ευρώπη.
Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει τις κινήσεις αναδιοργάνωσης με στόχο τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της κερδοφορίας και θα προβαίνει σε σχετικές ανακοινώσεις με την σταδιακή ολοκλήρωσή τους έως το 1ο τρίμηνο του 2008.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr