Τo Taboola News, που κλείνει τρία χρόνια λειτουργίας σερβίροντας οργανικό περιεχόμενο το οποίο αντλείται από τις συνεργασίες του Project Agora με Ελληνικά sites περιεχομένου, παρέχει πλέον τη δυνατότητα αξιοποίησης του μοναδικού αυτού placement και για διαφημιζόμενους.
Η Dentsu με την AEGEAN είναι οι πρώτοι που αξιοποίησαν αυτό το νέο διαφημιστικό placement και format για την προβολή της προωθητικής καμπάνιας "AEGEAN For Families". Η καμπάνια, που επικεντρώνεται σε προνόμια και υπηρεσίες για οικογένειες που ταξιδεύουν με την AEGEAN, εμφανίστηκε στις οθόνες κλειδώματος των Xiaomi κινητών, προσφέροντας μια πρωτόγνωρη και πρωτοποριακή native διαφημιστική εμπειρία.
Η ενσωμάτωση οργανικού και διαφημιστικού περιεχομένου στο lock screen προσφέρει στους χρήστες Xiaomi μια εξατομικευμένη εμπειρία. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, η Taboola προσαρμόζει το περιεχόμενο στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη με διακριτικό και αποτελεσματικό τρόπο. Έτσι, ψηφιακοί εκδότες και διαφημιζόμενοι αποκτούν άμεση πρόσβαση στις προσωπικές συσκευές 734 χιλιάδων χρηστών στην Ελλάδα, και μάλιστα στο πιο ορατό σημείο επαφής με τον χρήστη, καταλαμβάνοντας όλη την οθόνη κλειδώματος των smartphones (lock screen).
Η Πωλίνα Τσαδίρη, Global Media Agency Director του Project Agora, μοιράστηκε από την πλευρά της: "Με τα Vertical Ads προσφέρουμε την πρωτοποριακή εμπειρία των Lock Screen Ads στην Ελληνική αγορά. Είμαστε χαρούμενοι που η AEGEAN έγινε ο πρώτος διαφημιζόμενος που αξιοποίησε το νέο αυτό μέσο για να προσεγγίσει τους ταξιδιώτες. Η Taboola πρωτοπορεί για ακόμη μία φορά, ενσωματώνοντας AI-powered προτάσεις στα smartphones της Xiaomi, αλλά και με παρόμοιες παγκόσμιες συνεργασίες και με άλλους κατασκευαστές, όπως η Apple και η Samsung. Τα Vertical Ads εξασφαλίζουν μέγιστο αντίκτυπο σε σύντομο χρόνο, καθώς κάνουν take over την οθόνη κλειδώματος, ενημερώνοντας και οδηγώντας τους καταναλωτές σε action".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr