Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία των πρώτων 9 ημερών του Οκτωβρίου η επιβατική κίνηση στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας είναι στο 0,39%.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, το μικρό κενό αυτό οφείλεται στον πόλεμο στην Ουκρανία και στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που είναι ακόμη σε ισχύ στην Ασία λόγω της υγειονομικής κρίσης.
Υπενθυμίζεται ότι ο Σεπτέμβριος έκλεισε στο -3,9% σε σχέση με το 2019 ως προς την επιβατική κίνηση, με την κίνηση εσωτερικού να βρίσκεται στο συν 1,5% και τη διεθνή κίνηση να σημειώνει μονοψήφια πτώση 6,3% συγκριτικά με τα προ πανδημίας νούμερα.
Βέβαια, ενόψει του 2023 λόγω καυσίμων και πληθωρισμού - που ενδεικτικά στην Ελλάδα έφτασε το 12% - υπάρχει ένας έντονος προβληματισμός , ωστόσο οι μεγάλες επενδύσεις σε στόλους των αεροπορικών και η συνακόλουθη αναζήτησή αεροδρομίων βάζει την Αθήνα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος .
Στο φόντο αυτό, τις δυνατότητες εδραίωσης της Αθήνας ως προορισμού θα εξετάσει η διοίκηση του αεροδρομίου στην παγκόσμια σύναξη του κλαδου στο Χιουστον των ΗΠΑ τις επόμενες μέρες όπου θα έχει επαφες με αεροπορικές.
Εν τω μεταξύ με βάση παράγοντες της αγοράς των αεροπορικών, νέες αφίξεις ετοιμάζονται να γίνουν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με νέες εταιρίες, είτε με πύκνωση δρομολογίων, είτε πολλαπλασιάζοντας τα δρομολόγιά τους προς το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, εμπλουτίζοντας το πτητικό τους έργο με νέους προορισμούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr