Βέβαια η επίδοση ήταν μικρότερη σε σχέση με τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας κι αυτό γιατί ο κύριος όγκος αεροπορικών εταιρειών κινήθηκε στα ελληνικά νησιά.
Στο οκτάμηνο ο ΔΑΑ έκλεισε με 6.630.710 επιβάτες, δηλαδή με αύξηση 10,6% σε σχέση με το 2020 αλλά με μείωση 38,4% με το 2019.
Μοχλός ανάπτυξης ήταν πάντως ήταν η εγχώρια κίνηση, η οποία ήταν μόλις 19,4% μειωμένη εν συγκρίσει με το 2019. Εν αντιθέσει η διεθνής κίνηση ήταν μειωμένη κατά 35,4% σε σχέση με το 2019. Αξίζει να σημειωθεί ότι το φαινόμενο δεν είναι αποκλειστικά ελληνικό αλλά ακολουθεί τη διεθνή τάση ταχύτερης ανάπτυξης στο εσωτερικό σε σχέση με το εξωτερικό.
Συνολικά, από την αρχή του έτους ως και τον Αύγουστο, η κίνηση του αεροδρομίου ανήλθε στο επίπεδο των 6,6 εκατ. Επιβατών. Και σε επίπεδο οκταμήνου μάλιστα η αύξηση ήταν μεγαλύτεροι στους επιβάτες εσωτερικού. Για την ακρίβεια οι επιβάτες εσωτερικού ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2020 κατά 18,9%, ενώ οι διεθνείς επιβάτες περιορίστηκαν στο+5,7%. Και στις δύο περιπτώσεις βέβαια οι επιβάτες ήταν λιγότεροι από το 2019, στην περίπτωση των επιβατών εσωτερικού η μείωση έφτασε το 50,3% ενώ σε αυτή των επιβατών εξωτερικού το 66,6% αντίστοιχα.
Για να γίνει εφικτός ο στόχος των 11,5 εκατ. επιβατών στο σύνολο του 2021 κριτήριο είναι οι επιδόσεις των επόμενων μηνών.
Πάντως ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι στο Top 10 των ευρωπαϊκών αερολιμένων, σύμφωνα με το Eurocontrol. Ειδικότερα, για την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, βρέθηκε στην 9η θέση με 701 πτήσεις την ημέρα την ώρα που στο Αεροδρόμιο του Άμστερνταμ που είχε την πρωτιά πραγματοποιούνταν 1.074 πτήσεις ημερησίως.
Γιώργος Αλεξακης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr