Η καλοκαιρινή εποχική πτήση θα λειτουργήσει από τις 4 Μαΐου, 2019, έως τις 29 Σεπτεμβρίου, 2019, και θα πραγματοποιείται με το τελευταίας τεχνολογίας Boeing 787-8 αεροσκάφος της American.
«Η νέα απευθείας πτήση που θα συνδέει την ελληνική πρωτεύουσα με το Σικάγο είναι μια πρεμιέρα που θα βρει εξαιρετική υποδοχή από τους πελάτες μας», δήλωσε χτες σε συνέντευξη τύπου ο Angelo Camilletti, Sales Manager, Southeast Europe, της American Airlines. «Η πτήση θα προσφέρει στους επιβάτες μας την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της πολυσύχναστης πόλης του Σικάγο, διάσημης για την αρχιτεκτονική των ουρανοξυστών της, την ολοζώντανη σκηνή τέχνης της, τον πολιτισμό, το φαγητό αλλά και τις ευκαιρίες που προσφέρει για αγορές. Ή ακόμη, για τους πελάτες μας που επιθυμούν να συνεχίσουν την πτήση τους, η American προσφέρει περισσότερες από 500 καθημερινές αναχωρήσεις από το O’Hare, προς προορισμούς στη Β. Αμερική, την Καραϊβική, και τη Λατινική Αμερική.»
Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα «γέφυρα» της ΑΑ που στήνεται με τις βόρειες πολιτείες των ΗΠΑ έχει ιδιαίτερη σημασία για την τόνωση της κίνησης από την Αμερική. Σημειώνεται ότι η American Airlines και η American Eagle προσφέρουν κατά μ.ο. σχεδόν 6.700 πτήσεις καθημερινά προς 350 προορισμούς σε περισσότερες από 50 χώρες. Η American διατηρεί κόμβους στις πόλεις Charlotte, Chicago, Dallas/Fort Worth, Los Angeles, Miami, New York, Philadelphia, Phoenix, και Washington, D.C. Η American είναι ιδρυτικό μέλος της oneworld® alliance, της οποίας τα μέλη εξυπηρετούν περισσότερους από 1.000 προορισμούς με περίπου 14.250 καθημερινές πτήσεις σε περισσότερες από 150 χώρες. Μάλιστα η American Airlines έχει αυτή την στιγμή τον πιο νέο στόλο στις ΗΠΑ, μεταξύ των μεγάλων εταιρειών, με ένα επενδυτικό πρόγραμμα συνολικού ύψους 3 δισ. δολαρίων.
Παράλληλα το αεροδρόμιο του Σικάγο, το 6ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο, προσφέρει πλέον των 500 πτήσεων καθημερινά σε 140 και πλέον διεθνείς προορισμούς.
Η στρατηγική του ΔΑΑ
Τούτων δοθέντων είναι ιδιαίτερα σημαντικό για το ΔΑΑ «Ελ. Βενιζέλος» που άλλη μια υπερπόντια πτήση μπαίνει στο χάρτη του, ειδικά από μια εταιρία «σημαία» του κλάδου. Προστίθεται, όπως εκτιμάται, άλλο ένα λιθαράκι στην προσπάθεια για την ανάδειξη του σε περιφερειακό κόμβο, και σημείο αεροπορικών συνδέσεων για την ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης και της Αν. Μεσογείου. Ήδη πάντως η πορεία του ΔΑΑ είναι έντονα ανοδική.
«Το 2018 ήταν η πέμπτη συνεχής χρονιά ανάπτυξης με +11% για τη συνολική επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας (σ.σ. στα 24,1 εκατομμύρια) με την αύξηση στην πενταετία της ανόδου να φθάνει το 93%, ενώ όσον αφορά την αύξηση των διεθνών αφίξεων το διάστημα 2013- 2018 ήταν στο 119%», τόνισαν τα στελέχη του ΔΑΑ χτες στη συνέντευξη τύπου.
Ειδικά για την κίνηση από τις ΗΠΑ η περυσινή χρονιά ήταν ορόσημο καθώς ξεπέρασε τα επίπεδα προ κρίσης επίπεδα, όταν πετούσε η Ολυμπιακή. Έτσι καταγράφηκε αύξηση κατά 14,2% έναντι του 2017, ενώ οι προσδοκίες για φέτος είναι ακόμη μεγαλύτερες, με το άνοιγμα και της νέας γραμμής.
«Οι κρατήσεις ήδη κινούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα και θεωρούμε ότι θα έχουμε μία καλή σεζόν ανέφερε χθές ο k. Angelo Camilletti, Sales Manager, Southeast Europe. Στην Ελλάδα, ο διεθνής αερομεταφορέας, διαθέτει παρουσία στη σύνδεση Αθήνας- Φιλαδέλφειας, τα τελευταία 12 χρόνια, από το Μάιο του 2007, με πτήσεις κατά τη θερινή σεζόν, ωστόσο όπως αναφέρθηκε «έχουμε πελατεία διαχρονικά από Έλληνες, οι οποίοι ταξιδεύουν από το Λονδίνο προς την Αμερική».
Κιμπάρηδες οι αμερικανοί
Σημειώνεται ότι οι αφίξεις από τις ΗΠΑ στο Ελ. Βενιζέλος, έφτασαν σχεδόν τις 680 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 10% έναντι του 2017, με ποσοστό 71% να έρχεται για αναψυχή και 17% για επισκέψεις σε φίλους. Με τις απ’ ευθείας πτήσεις ήλθαν πέρυσι 483 χιλ., οι περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά τα τελευταία δέκα χρόνια (το 2008 ήταν 437 χιλιάδες).
Πέρα από την πύκνωση των συνδέσεων που θα έχει το ΔΑΑ υπάρχει κι άλλη μια ωφέλεια και αφορά τις δαπάνες όσων έρχονται από τις ΗΠΑ στα μαγαζιά του αεροδρομίου. Ξοδεύουν περίπου 73 ευρώ, την ώρα που η μέση δαπάνη είναι στα 50 ευρώ. Υπάρχει όμως ωφέλεια και για τον ελληνικό τουρισμό καθώς οι αμερικανοί έχουν μέση παραμονή στις 14 μέρες και μέση δαπάνη πολύ παραπάνω για παράδειγμα από τους Γερμανούς.
Η νέα πτήση
Οι πελάτες που ταξιδεύουν από την Αθήνα προς το ORD μπορούν να επιλέξουν από τις 20 Flagship Business seats με άμεση πρόσβαση σε διάδρομο, θέσεις που μετατρέπονται σε κρεβάτι, καθώς και να απολαύσουν ένα πλούσιο εξοπλισμό υψηλής ποιότητας σχεδιασμένο από τον ειδικό σε θέματα κρεβατιών, Οίκο Casper. Παράλληλα, προσφέρεται μενού ειδικά εμπνευσμένα από εκλεκτούς chef, νέο κιτ αξεσουάρ με τη σφραγίδα του This is Ground, ενώ οι επιβάτες μπορούν επίσης να κάνουν χρήση των ηχο-ακυρωτικών ακουστικών και να έχουν πρόσβαση στο κορυφαίο Lounge της εταιρείας στο ORD, όπου θα μπορούν να χαλαρώσουν πριν από την πτήση, με μια ποικιλία από ζεστά και κρύα ορεκτικά, κρασί εξαιρετικής ποιότητας, Σαμπάνια, και κοκτέιλς.
Το αεροσκάφος προσφέρει επίσης 28 Premium Economy θέσεις. Η εμπειρία της Premium Economy της American περιλαμβάνει προτεραιότητα στο boarding, πιο ευρύχωρη δερμάτινη θέση με 38 ίντσες χώρο για τα πόδια, χρήση ηχο-ακυρωτικών ακουστικών, ένα εκλεπτυσμένο κιτ αξεσουάρ της STATE, κουβέρτα και μαξιλάρι από τον Οίκο Casper, και πιο πλούσιο γεύμα με προσφορά κρασιού, μπύρας, και οινοπνευματωδών.
Στην κυρίως καμπίνα υπάρχουν 186 θέσεις, 48 εκ των οποίων είναι «Main Cabin Extra» και περιλαμβάνουν πρόσθετο χώρο για τα πόδια. Σε όλες τις θέσεις, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε Wi-Fi, προσωπικό πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πτήσει και προσφορά μπύρας και κρασιού.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr