Ο τομεάρχης Περιβάλλοντος της ΝΔ, κατηγόρησε με δηλώσεις στον Real FM την κυβέρνηση πως άφησε να λήξουν οι περιβαλλοντικές μελέτες και γι` αυτό δεν έχουν ξεκινήσει τα έργα στα αεροδρόμια.
«Γιατί οι μπουλντόζες γιατί δεν έχουν μπει ακόμα στα 14 αεροδρόμια; Γιατί δεν έχουν παραληφθεί; Για ποιο λόγο δεν έχει καταβάλει ούτε ένα ευρώ η Fraport; Ξέρετε γιατί; Γιατί άφησε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών να λήξουν οι περιβαλλοντικές μελέτες πριν από 3 μήνες, ενώ θα μπορούσε να τις έχει επικαιροποιήσει εδώ και δύο χρόνια. Λήξαν οι περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις σε τρία αεροδρόμια και η Fraport, βάσει σύμβασης, λέει εγώ θέλω να πάρω τα αεροδρόμια πλήρως αδειοδοτημένα, όπως ήταν και πριν», τόνισε χαρακτηριστικά ο Κώστας Σκρέκας.
Και πρόσθεσε: «Εληξαν, καθώς δεν κάνουν τίποτα ως υπουργοί, έχουν κατεβάσει τα μολύβια και τα στυλό. Αυτή τη στιγμή ο κρατικός μηχανισμός είναι σε αποσύνθεση, περισσότερο από ποτέ. Λήξαν οι αδειοδοτήσεις και τώρα η Fraport δεν παραλαμβάνει τα αεροδρόμια κι έτσι δεν προχωράει η εκταμίευση 1,2 δισ. που θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία, δεν πληρώνονται 20 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τα ενοίκια και δεν ξεκινάει το επενδυτικό πρόγραμμα των 400 εκατ. ευρώ για την αναμόρφωση των αεροδρομίων».
Η απάντηση Σπίρτζη
Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων διέψευσε κατηγορηματικά όσα υποστήριξε ο κ. Σκρέκας και τον κατηγόρησε πως εμφανίζεται ως... συνήγορος της Fraport.
«Πρώτον δεν ισχύει και δεύτερον είπε και άλλα ο κ. Σκρέκας. Είπε ότι έχουμε κατεβάσει τα μολύβια. Καταρχάς για να βγάζουμε κάποια συμπεράσματα για το πως κινείται η ΝΔ και τα στελέχη της. Πιο καλούς αντιπροσώπους ο κ. Σόιμπλε στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να βρει. Την ώρα που η Ελλάδα δίνει μία μάχη για τη διαπραγμάτευση ο κ. Μητσοτάκης πάει να συναντήσει τον κ. Σόιμπλε. Ο Θεός ξέρει τι θα ζητήσει σε σχέση με τη χώρα μας. Την ίδια ώρα ο κ. Σκρέκας γίνεται υπερασπιστής, νομικός σύμβουλος της Fraport. Ούτε η Fraport δεν τα ζητεί αυτά που είπε ο κ. Σκρέκας», τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
Και πρόσθεσε: «Να δούμε τι ισχύει με τις περιβαλλοντικές μελέτες των αεροδρομίων. Δεν υπήρχαν. Επρεπε να έχουν όλα, αλλά δεν είχαμε. Την υποχρέωση αυτή με τον διαγωνισμό την είχε αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ. Εχουν ολοκληρωθεί όλων των αεροδρομίων οι αδειοδοτήσεις. Υπάρχουν δύο αεροδρόμια, Ακτιο και Κέρκυρα, που είχαμε μία καθυστέρηση στον έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Πλέον έχουν εγκριθεί, η μία είναι στο τυπογραφείο για έκδοση και η άλλη θα εκδοθεί. Αυτό για να καταλάβουν όλοι που είχαν τις υποδομές και τη χώρα οι κυβερνήσεις της ΝΔ».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr